Gromle Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Toxic Avenger er vel slags splatter. Mye blod og en del kreative måter å dø på i den filmserien. Lenke til kommentar
tjalla Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ichi The Killer Versus Story of Ricky Battle Royale Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Battle Royale er ikke så voldelig som folk skal ha den til å være. Og er langt fra voldelig nok til å bli kalt en splatter. Gromle nevnte Toxic Avenger, som er en av mange splattere Troma har laget: Redneck Zombies (ok... Troma har bare gitt den ut), Terror Firmer, Class of Nuke'em High" osv. BTW: Jeg tar tilbake det jeg sa om Day of the Dead, det er ikke en splatter. Endret 20. august 2004 av Scarface^ Lenke til kommentar
moray Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Zombie Holocaust Chinese Torture Chamber Story Caligula Ilsa - She Wolf of the SS Ilsa - Harem Keeper Of The Oil Sheiks Battle Royale Eaten alive Braindead Cannibal Holocaust Cannibal Ferox Og Godfathers of mondo (egentlig alt som har med mondo og gjøre) Alle disse går kanskje ikke under kategorien "splatterfilmer", men går kanskje bare under kategorien "kvalme filmer". Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 (endret) Den filmen må jeg se! Den har jeg sett, ganske tøff egentlig. Hvis du liker japanske filmer da. Endret 21. august 2004 av Hisoka Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 21. august 2004 Del Skrevet 21. august 2004 Den filmen må jeg se! Det har jeg sett, ganske tøff egentlig. Hvis du liker japanske filmer da. Av de 0 jeg har sett, har jeg ikke hatet noen av de. Så det lover godt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå