Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har gullet litt til, de T's med full pakke tok jeg på min første runde med usp... Ikke noe spes det heller, men eh, jo, heh, jeg tok jo 2 stk med usp ;) tok to til med awm på ett skudd, den ene gjennom dør og den andre stod såp jeg så ham, aztec dette også, men tror ikke jeg fikk recordet, hadde ikke trykket "stop" etter mapchanget, og begynt å recorde på nytt, og jeg pleier ikke få med det som skjer etter mapchange hvis jeg startet å recorde på forrige map :cry:

Lenke til kommentar

Så moro :) Begynner å få til litt nå :D Bruker "Let it out" som eXploid anbefalte og ting begynenr å klaffe litt, har prøvd å matche videoen og musikken så godt som mulig. Fragsa er endel bedre nå og ;) Syns (som forrige gang) at denne filmen er bedre enn den forrige, men dere får si hva dere mener når jeg legger den ut om rundt en uke eller noe sånt, mulig mer pga ferie :D

Lenke til kommentar

Filmen er 98% ferdig, og tar under 30MB i ganske god kvalitet. Bare de siste fadsa jeg må få til korrekt, orker ikke mer redigering, laster den opp til home adressen min i morra :) Så blir det link her vettu :D Fragsa er mye bedre, har brukt endel fra forrige filmen og, men ikke så mye. og det jeg har brukt fra forrige filmen er redigert på en annen måte, tempo osv... Men det er fremdeles ikke noe proffilm. :p

Lenke til kommentar

Er dårlig med clans, som jegf har forklart ganske grundig i et av de tidligere inleggene her et sted... Har en HLTV demo i 1.5 fra LAN'et jeg var på, med cw, men det er et ORK å måtte lukke "spoleboksen", finne det du vil ha, loade filen på nytt og spole dit du ville,så lukke spole boksen igjen, så ta det opp med fraps, og slik må jeg gjøre for hver bidige scene i 1.5, lettere i 1.6, slipper å lukke spole boksen, der kan jeg nare trykke escape... Men alle fragsa er fra public, men, æh, whatever... Så lenge det ikke bare er suge vanlige frags er det velk greit får jeg håpe... ;)

Lenke til kommentar

Så igjennom den nå, ser at ca halve filmen er gammelt nytt, men det som er gammelt nytt er redigert da, og de nye fragsa er kun frags som jeg syns var eksepsjonelt bra ;) Har EN replay igjennom hele filmen, vet ikke om jeg skal redigere bort, bruker musikken som eXploid gav meg, passer perfekt :D

Lenke til kommentar

Ups.... Pleier å redigere, men når det er over 30 min siden inlegget jeg hadde og "emnet" er noe annet pleier jeg å poste ny.... Men, jeg kan seff redigere inn der det er 2 poster etter hverandre og reporte meg selv og be de slette posten jeg har redigert inn i en annen?

 

EDIT: Ser nå, 2 trippelposter (med godt mellomrom på hver post syns jeg jeg så), og 3-5dobbeltposter... :blush::blush::blush: Skjerpings!

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...