Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blir ensart "V.3", men det blir nok noen uker til. Har lagt til en scene hvor jeg skyter 4stk med scout rett etter hverandre, ett av skuddene dreper to folk.... Har regirt den scenen på rundt 25sec i en time nå, for å få lyden til å passe til filmen, og riktig slowmotion til riktig tid; men så ble det et pent resultat da! Tror jeg skal gjøre slik i flere scener, der jeg dreper 3 osv, men det blir mulig uten lyd; jeg husker ikke navnet på .dem fila... Har begynt med et system nå, men jeg har allerede godt over 30.dem's på 3GB tilsammen.... Men mulig jeg husker navnet, får se... Skal fjerne noen scener med "suge frags" også, for soundtracket jeg har er nemlig ikke langt nok :p

Lenke til kommentar
Blir ensart "V.3", men det blir nok noen uker til. Har lagt til en scene hvor jeg skyter 4stk med scout rett etter hverandre, ett av skuddene dreper to folk.... Har regirt den scenen på rundt 25sec i en time nå, for å få lyden til å passe til filmen, og riktig slowmotion til riktig tid; men så ble det et pent resultat da! Tror jeg skal gjøre slik i flere scener, der jeg dreper 3 osv, men det blir mulig uten lyd; jeg husker ikke navnet på .dem fila... Har begynt med et system nå, men jeg har allerede godt over 30.dem's på 3GB tilsammen.... Men mulig jeg husker navnet, får se... Skal fjerne noen scener med "suge frags" også, for soundtracket jeg har er nemlig ikke langt nok :p

"Sykt!?" "May I touch you?" :ermm:

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...
Shake awake! Litt lyd.

linken funker ikke lenger

Mulig det er fordi det er lenge siden ;)

 

Btw har gullet inn 3HS med awm gjennom double doors @ aztec, på 2 runder! Samme typen tok jeg to ganger, på to runder, gjett om jeg ble beskyldt for det ene og det andre da :whistle: Moro var det :D Og tok en type @ aztec da jeg var i lufta med usp, han hadde ak, men det er vel ikke sånn veldig spes. tar med awm iallefall :D Noen forslag til ny musikk? Har testet endel Stratovarius musikk.

 

EDIT: Bare sånn så dere vet det; forrige film ble lastet 25gig av på 2 uker....

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Hmm, lol thread :D

 

Anyway, har jobbet litt med en liten Fragmovie jeg også, mye fra LAN litt PCW-er og ClanWars, håper å få den ferdig på ett par mnd.

 

Har laget en liten trailer, den kommer ut snart, den er på 3-4 minutter, og selve movien blir på rundt 10-15 minutter.

 

Jeg har vurdert å ta med hele klanen, og det tenker jeg at jeg gjør, men filmen blir først og fremst om meg og mine frags.

 

Om dere vil laste ned min ALLER første fragmovie ever, gå inn på www.wlclan.net -> Story Archieve og så wL.cs movie elns ...

Trykk "lagre som"

Den ble aldri lagt ut på downloads ,,... vet ikek hvorfor :(''

 

Anyway, filmen min har endel enkelt HS-er fra langt vekk med litt sånn sakte greier å sånn, er det dumt? Er det kun lurt å ha med når man sprayer 2-3 kanksje 4 stk?? Eller??

 

Aner ikke jeg, er kun min film nr 2 og den andre var lagd på 2 timer ... så vel .... i dont know, håper denne blir bedre ;)

 

En ting til ... har noen gamle frags osv som jeg kun har .bmp og ikek recordings fra, som jeg har med som har net_graph 3 og kanskje noen hud_saytext 1 elns ... er dette veldig dumt? Gjør det noe??

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...