Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
;) Var jo bare i en scene det da... Den jeg drepte 3 i som hud_saytext er "1"... Eller, jo, den andre der jeg drepte 3 var det en T som bomma totalt med sprayen sin :p Men, i "V.3" som kommer om en stund (har ikke begynt på den på noen måte) så skal jeg bare ta med de best fragsa fra alle filmene, også noen nye da seff.... Skal på LAN med skolen den 23. september, da blir det sikkert noen nye go'e frags :D
Lenke til kommentar

? Jeg har ikke aimbot! Mener du det der hvor jeg er på A på dd2 hvor jeg ser han løpe opp, og så begynner jeg å skyte før jeg kan se han? Det er fordi det var "lenge siden" bomba hadde sprengt, og jeg så han løpe opp der, og jeg gjetta på at han vill komme opp der, og litt beregnings evna har jeg da....

EDIT: Eller var det kanskje AWAKE du snakket til....

EDIT2.: Ja, det avr nok det, han har lagt ut en liten filmsnutt han og ;)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
EDIT: Eller var det kanskje AWAKE du snakket til....

EDIT2.: Ja, det avr nok det, han har lagt ut en liten filmsnutt han og ;)

Ja, vi spilte pcw og jeg simulerte aimbot/speedhack. Så sprang jeg opp cw, skøyt vilt rundt meg, så hørte jeg "au". Så sprang jeg tilbake og bursta et par skudd på spotten der, og pang, hs. G-U-L-L.

Lenke til kommentar
Aimbot kor?  :thumbdown:

Jeg ? Nei.

Hvorfor "rister" siktet ditt slik da? Hvordan kan du forklare at du greide å ta hs på han rundt hjørnet der når du ikke på noen måte kunne vite at han var der? Jeg bare spør.

Riste sikte? Shake mener du? Mange som gjør det når de "kjeder" seg.

Kan være wh det skuddet, men mange bruker å skyte mot den plassen. Dessuten tror jeg ikke at han hadde postet klippet her vis han cheater.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9

Kan være wh det skuddet, men mange bruker å skyte mot den plassen. Dessuten tror jeg ikke at han hadde postet klippet her vis han cheater.

Du spilte jo sammen med meg da, du vet at jeg ikke cheater.

Lenke til kommentar

Du spilte jo sammen med meg da, du vet at jeg ikke cheater.

Snakker om?

Hakke peiling hvem du er.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Hvorfor "rister" siktet ditt slik da? Hvordan kan du forklare at du greide å ta hs på han rundt hjørnet der når du ikke på noen måte kunne vite at han var der? Jeg bare spør.

Kjedet meg. Hvordan jeg traff hs? Lyd.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Filmen din bare hakker hos meg, ser at du rister siktet frem og tilbake, kommer mot A på dd2, plustelig stopper filmen, og fortsetter om noen sekunder, og da står det at du har fått et HS. Hva er feil? Codec? Svak pc?

Hvem har svak pc? Codecen jeg har brukt er Xvid.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...