Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)

Anbefalte innlegg

Teddy Terror Presents, ikke Prestents ;)

Faen.... Har jeg skrevet feil nå da.... Også VET jeg at det skrives sånn du sier... :blush: Kan jo bare konvertere den på nytt, slette alle kommentarene (Camping gets punished, innocent, :-D) og i tillegg fixe skriveleifen og fjerne det hakket på slutten av sangen. Tror jeg gjør det, eller skal jeg fjerne kommentarene? Hva syns dere? Blir ikke før litt utpå dagen at jeg laster den opp på nytt, tar 1 1/2 time.... :hm:

Hva mener så dere? Takker for all ros :) og ris da, så lærer jeg litt ;)

Og vorbis må ta æren for musikken!

EDIT: Innlegg #400 :D

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Kom på en litt morsom greie; i går da jeg satt og recorda, så plantet vi bomba på A (de_dust2). Der er det en kasse som står på siden av bombestedet, og du kan sleppe bomba utenfor kanten og ned på siden av kassen. men vi hadde en som bomma, og slapp den PÅ kassa, helt på hjørnet opp mot veggen med døra, der kassa nesten er loddrett, men han traff kassa på kanten nedover der den nesten er loddrett; poenget er;

Bomba lå der han hadde planetet den, og pep en gang, og bomba var der, plutselig SANK BOMBA INN i kassen, og vi så ikke bomba, vi så det røde lyset en gang, og pipet, (2 pip i alt) også var det ikke mer livstegn til bomba.... Den eksploderte ikke, vi ventet, den pep ikke, den lyste ikke rødt, den bare forsvant.... "ROTFLMAO"! Har recorda det :D Men det var ETTER filmen var ferdig da :hm:

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
(Camping gets punished, innocent, :-D) Tror jeg gjør det, eller skal jeg fjerne kommentarene? Hva syns dere?

Jeg synes ikke du trenger å fjerne komentarene...

I vertfall ikke :-D komentaren, den viser bare at du er glad når du spiller! (Og at du fikk en bra frag?)

Filmen blir sikkert kjedelig uten komentarene :p

Lenke til kommentar

Du må stille ned oppløsningen i CS, fraps tar bare opp 640*480 pixler! ;) Så still inn oppløsningen på 640*480 sp går det så bra vettu :) Jeg nå har 20fps i fraps og half speed i CS når jeg skal ta opp, hvis ikke går filmen altfor fort, eller altfor sakte. Bare sånn så du vet det :) Men det er sånn det er hos meg, er ikke sikkert det er sånn hos alle.

EDIT:

Ok, lar kommentarene vere igjen da, så får vi se om jeg heller skal fjerne dem i "V.3" ;) Blir en stund til "V.3" tror jeg da, som sagt....

EDIT2:

Haha, la ikke merke til det før nå, men den fraggen jeg fikk da jeg hoppet i lufta og var flashet, det var faktiskt et HS :D

(Prøver å venne meg til å skrive normalt igjen, har skrivd (*SKREVET) litt dialekt i hele sommer, også er jeg blitt litt usikker på hvordan ord egentlig skal skrives... :hm: )

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Det første en "kompis" sa;

"lol den sugde" -noe han kanskje har rett i :p

"Jeg kan lage en som er mye bedre!" -Noe han kan prøve på, dog han er dårligere enn meg i CS

Jeg gav han Power Director 2.1 til å lage filmen med; han hadde bare WMM2.

5min senere;

"ØYH det programmet du gav meg tar jo ikke .dem filer!!!" -lol :roll:

Jeg har fått han til å skjønne noe da, han skal bruke fraps osv har'n skjønt nå.... hAN FÅR DET VEL TIL ETTERHVERT :p

-Hater caps lock

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Har sendt deg PM ;)

Btw, ny versjon lagt ut, fikset skriveleif, og hakket skulle være borte nå. Og en ekstra frag er lagt til eller 2 da, skjøt med AK47 og fikk 2 HS på ett skudd. Ikke noe spes for de som har sett den før jeg fixa skriveleifene og fragsa.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...