Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)


Anbefalte innlegg

Har ikke tenkt til å lage spes mer CS filmer på en liten stund, inntill jeg får noen SKIKKELIGE frags. Også tar det sånn tid, men hvis du har et sted å laste opp på internett ( 2 kontoer på start gir 60MB) så kan jeg laste dem ned og se hva jeg kan gjøre, hvis du tør etter all denne kritikken og hvis du har sett filmene min :p Men det er vel fragsa jeg sliter med, ikke filmlagingen. (tror jeg) Så jeg kan jo prøve :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ja, ok. Vi ser i alle fall en klar forbedring.

Men:

Dårlig:

*Kommentarene skal HELT vekk.

*De fleste fragsa

*At du ta klippet om og om igjen før det er ferdig. (At klippet starter på nytt så fort den første kula treffer'n sånn at det ser hakkete ut. Utrolig irriterende)

* Musikken

 

Bra:

*3 av fragsa (de 2 der du tar 3 (selv om det egentlig er ganske vanlig og det der du er flasha i lufta og tar en)

* Vinklene på begynnelsen av slutten. Det på begynnelsen var ganske stilig når du har filma masse folk som dør. Og det på slutten når bomba sprenger. Ganske stilig.

Lenke til kommentar

Versjon 2 var mye MYE bedre. Den var faktisk ny på mange måter...

Kan gi + og - til filmen.

 

6

+ Riktig fade.

+ "Fast repeat"

+ Vise andre frags. (Altså av andre en deg!)

+ At du viser de/den "uskyldige".

+ Variasjon i filming. (Dvs: At du bruker Free look, og ikke kun first person.)

+ Bra soundtrack.

 

2

- Et lite hakk i sangen på slutten. (Kan være downloaden min?)

- Gikk litt fort noen ganger. (Noen frags jeg ikke fikk med meg!)

 

Her er et lite tips: Hvis det går an på det redigerings programmet du bruker.

Men når du bruker Free look, kan du heller lage en svart firkant der det svarte er. Sånn at det blir "wide screen" på en måte...

 

Terningkast: 5 :thumbup:

Endret av Newt32
Lenke til kommentar

Ok, takker :) Ok, neste movie blir når jeg har fått fikset noen skikkelige frags, så tar jeg med de 3 du nevnte i tillegg, kommentarene skal vekk, og har du noen forslag til musikk? Kan ikke være helt lydløst heller, beste hade vært skytinga, men det tar så sinnykt tid å ta opp 2 ganger +tilpasse senere.... Og takk for kommentarene igjen :) har ikke vert så mye av det her :p

Lenke til kommentar

NEWT32 TAKK!!!

 

Argh, så da la merke til det hakket da? Uff.... Skjønner, trodde den var ferdig med å konvertere den til mpg, og dobbeltklikka på filmen, og da ble det hakket. Men hadde dårlig tid, og kunne ikke konvertere på nytt... Men håper det ikke er så farlig.... :whistle: Og der det gikk fort var fordi det ikke var spes bra frags, skulle bare ha en "fragstorm" :p

 

Her er et lite tips: Hvis det går an på det redigerings programmet du bruker.

Men når du bruker Free look, kan du heller lage en svart firkant der det svarte er. Sånn at det blir "wide screen" på en måte...

 

Det skulle gå ann, kan sette inn bilder, setter inn ett bide som har svart stripe oppe og nede (må tilpasse) og så tar jeg rosa på midten, også setter jeg på filter og fjerner all rosa farge slik den blir gjennomsiktig. Det skulle gå! (Kan ikke ta hvit imellom de svarte stripene, da blir hele bildet mørkt, for da fjerner den mye hvitfarge....) :D Prøver i neste; "V.3" :p Blir nok en liten stund til, må få noen skikkelig råe frags først, skal jo blir bedre, ikke dårligere ;)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
[iC' date=28/08/2004 : 20:07]
Litt bedre frags da? Dette er jo helt normale man gjør hver dag

Har et klipp der jeg tar to HS med et skudd, brukte Scout... det er noe man ikke gjør hver dag :p

Jeg tok 3 fyrer med èt AWM skudd en gang! Jeg løp seriøst rundt i huset og hylte den neste halv-timen! :!:

Det må jeg se! Ja, du fikk vel tatt en demo???? :ermm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...