Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)

Anbefalte innlegg

Starten har gått, og har hitil 38sek med film :D Driver og fixer mer, de 38seca er tatt ut fra 45min spilling, og leter etter mer stoff.... Dumme er at nesten alt av det jeg har tatt opp er fra WC3 servere, noe jeg egentig ikke vil ha med, men er det noe "spektakulært" så tar jeg det med....

Btw, de 38seca tok 13,5MB og var i 640*480 pixler, og ikke så ræva kvalitet som sist.... Kan tom lett lese skriften på hvem som skyter hvem :D hud_saytext er 0 og net_graph er 0, met graph0 hadde jeg i siste "film" og da... :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg var i clan, CR|

De kicket og joinet folk hele tiden, cl'n var en idiot, og jeg var faktsikt den beste i clanen... Så skulle de kicke en type de hadde joina for 2 uker siden, han var glad i å spille CS og vi likte CR| både han og jeg. jeg spurte hvorfor vi måtte kicke han, han sugde ikke, og han likte CS, det var heller andre folk som var mer inaktive som vi heller kunne kicke sa jeg. Også kicket de meg. 3 dager senere ble cl'n kastet ut, og de byttet cl's (!) og navn; til cr2x. Da fikk jeg tilbud av å komme inn igjen. Cl'n hadde blitt medlem, og de bedre medlemmene hadde da blitt cl's. Mer greie på clanen nå, men gidder ikke være med i en slik "roteclan".... Btw; CR| = "Clan Rygge" cr2x = "Clan Rygge to extreme" bare navnet syns jeg er god nok grunn til å holde seg unna....

Etter det var jeg med i 2 claner, sånn halveislaner som ikke var NOE orden på, og en odentlig clan, som ble lagt ned pga STEAM og folk som ikke fikk til det.....

Har dårlig tid, beklager leifer og dårligeformulereinger...

Lenke til kommentar

Argh, 1 scene har med tekst, glemte visst "hud_syaytext 0" der.... Jaja, starte opp steam igjen da... :p Holder på å eksportere den nå, for å se hvor stor plass den tar. Den er bedre enn den forrige (syns jeg) men ikke forvent dere allverden da.... Men det gjør dere vel ikke uansett ;)

EDIT:

1 min og 20 sec tar 31,2 Mb og er mye bedre enn sist i forhold til kvalitet.... Altså, ikke *filmen* men *grafikken* :p

EDIT2: den skal bli på mer enn 1 min og 20 sec ;)

EDIT3: Noen som vet kommandoen for å få vekk de mørkere stripene oppe og nede når man er spectator? Og kommando for å få vekk hvem som dreper hvem oppe i høyre hjørne når man spiller?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Istedenfor å bare rakke ned på hvordan han har gjort det, kan ikke noen som HAR peiling på filmlaging lage en tutorial DET hadde vært fett.

Har prøvd meg litt selv, men vet ikke hvilke programmer jeg bør bruke osv. Få med alt, fra demo til ferdig, fornuftig kvalitet, til å legge ut.

Endret av Munch
Lenke til kommentar

har sett filmen nå, du er ikke værst til å lage film, men du må spille endel bedre for å imponere meg. Ellers kan du godt spare deg for "owned", "humiliation" og andre standard uttrykk. Når det er sagt, filmarbeidet er ganske bra og jeg likte at teksten var såpass dominerende. Når du får en bra samling "godbita og kuriositeta", med tilsvarende filmjobb, kan det bli riktig bra. ;)

Lenke til kommentar

Takk :)

Har en film til nå, fragsa er _litt:_ bedre (Jeg skyter bare standardfrags...) Og endel bedre i forhold til kommentarer, effekter osv syns jeg. Men den er ikke ferdig da... ferdig etterhvert, om noen mnd'er kanskje det komemr en film med spes frags, sånn som 3stk hs på rad med awm eller full spray gjennom en vegg og får hs på en fiende eller 2 osv.... Problemet er vel heller å finne den riktig .dem fila....

Lenke til kommentar

Wheee, anser den som ferdig nå, litt bedre frags, har jobba litt mer med selve filmen, effekter osv, mulig litt rotete, men det var hele poenget på "et av stadiene".... tar 61Mb eller noe, og er MYE bedre kvalitet, 640*480pixler og ikke spesielt kornete, litt, men ikke mye.

Kommer link i første post pg denne om noen timer.... mulig upload hastigheten er blitt høyere nå, grunnen til at det gikk xtremt tregt sist hgang var at jeg hadde brukt opp båndbredden "min". Mulig det går like sakte, men det er jo opp til dere om dere vil laste ned. Lover; den er bdre enn den siste! Men ikke noe underverk da....

Lenke til kommentar

Gidder ikke starte ny topic, men kan noen med litt erfaring (eller, kan litt redigering av filmer) lag en "fragmovie" av 50mb med klipp?

Har noen clipp her, men jeg gidder ikke sette meg inn i redigering av filmer.

Ps, ALLE killsa er gull, så jeg vil påstå at "wow-faktoren" er litt høyere en på din film Teddy ;)

Det eneste jeg kan tilby den som orker å lage film, er 3 gmail invites :S

Lenke til kommentar

hehe :) Har du sett den nye? Har jo div bilder av at jeg skyter folk igjennom vegger og sånt, men finer ikke riktig .dem fil... :whistle:

BTW, filmen min er laget ut av 3GB klipp, men i AVI, så det er ikke så veldig lenge :p

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Har sett den nye og den gamle ja. Synes du var flink til å være første (og andre) gangen du laget film.

Gidder du og lage film? Trenger ikke fult av effekter osv, bare helt basic stuff.

Alle clippene til sammen er ca 2:30 min lang, men filmen blir vel litt lengere med slowmo osv.

Hadde du gidda å lage film? Eventuelt hvor skal jeg sende den? msn adresse eller irc.

Lenke til kommentar
Litt bedre frags da? Dette er jo helt normale man gjør hver dag

Har et klipp der jeg tar to HS med et skudd, brukte Scout... det er noe man ikke gjør hver dag :p

Jeg tok 3 fyrer med èt AWM skudd en gang! Jeg løp seriøst rundt i huset og hylte den neste halv-timen! :!:

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
SÅNN, da er "endelig" V.2 ferdig, den er bedre enn den forrige, men ikke noe underverk. Fragsa er litt bedre, men ikke noe "WOW". men selve filmen har jeg gjort mye med, bedre kvalitet, bedre effekter (syns jeg) osv. Ikke forvent dere en proff film da, men det gjør dere vel ikke heller... :p

http://t3ddy.k3rm0r.net/V2.mpg NY FILM; last ned på nytt om du vil :D

HUSK HØYREKLIKK LAGRE MÅL SOM

Så si hva dere mener...

EDIT: Ny url til NY FILM! HOS MEG GÅR DET MED 90KBPS NÅ, så nedlastning hos meg tar 12 min :) [Og fjernet alt det gamle som stod her]

Alt som står nedover her er fra den gamle filmen, inntil posten som jeg skriver at den nye filmen er lagt ut.

sry men denne var virkelig crap...

Lenke til kommentar
SÅNN, da er "endelig" V.2 ferdig, den er bedre enn den forrige, men ikke noe underverk. Fragsa er litt bedre, men ikke noe "WOW". men selve filmen har jeg gjort mye med, bedre kvalitet, bedre effekter (syns jeg) osv. Ikke forvent dere en proff film da, men det gjør dere vel ikke heller... :p

http://t3ddy.k3rm0r.net/V2.mpg  NY FILM; last ned på nytt om du vil :D

HUSK HØYREKLIKK LAGRE MÅL SOM

Så si hva dere mener...

EDIT: Ny url til NY FILM! HOS MEG GÅR DET MED 90KBPS NÅ, så nedlastning hos meg tar 12 min :) [Og fjernet alt det gamle som stod her]

Alt som står nedover her er fra den gamle filmen, inntil posten som jeg skriver at den nye filmen er lagt ut.

sry men denne var virkelig crap...

Ja, du er tilgitt...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...