Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)

Anbefalte innlegg

jeg vet at dette er din første film og alt det der, men dette var virkelig ille. beviser ingen skills i spillet counter-strike ELLER i å lage film.

sorry, men dette var ikke nok til at jeg kan sende deg videre :p

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

"v.2" kommer etterhvert, skole tar tid det og... Den andre filmen var laget på 1 time, (med fraps og) mens denne vil heller ta litt lengre tid, skal få tatt opp noen bedre frags og, men det er vanskelig når du kjører med alt mellom 10 og 30fps..... Blir bedre når jeg får meg AMD64 system :D

Kan teste med sang når den tid kommer ;) Takk for tipset. Gjør det noe om det er tatt opp med WC3 mod? og gore mod osv?

Lenke til kommentar

herrejesus så forbanna kritiske dere er her da...

jeg synes den var grei jeg..som du sier selv, det er den første filmen din :) folk klager for mye når de 99% av tida ikke hadde klart bedre selv...ikke la kritikken gå utover dine fremtidige planer for å lage film.

skulle ønske jeg haddde videoredigeringskunnskaper nok til å lage noe slikt...(har aldri prøvd)

Lenke til kommentar
Jeg kan godt poste noen bilder av stats, jeg er ikke så ille, men som sagt; den var laget ut av 1 times spilling, og med 1 times redigering....

Tror ikke akkurat at det er så mange så bryr seg om du har hatt 50-3 i score. Det beviser ingenting. Vi vil heller se forbedringer i V.2 :thumbup:

Lenke til kommentar

mm, :p

Kommer ny film etterhvert, men skolen har begynt, og det er så mye "slit" med fraps så tar opp hverdager, redigerer i helgene... :p Har nare tatt opp hittil da, tar opp nesten alt jeg nå da, så har vel 20timer med CS film.. Vettafaen hvor jeg skal starte....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...