Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)

Anbefalte innlegg

Wee jeg fikk inlegg nummer 500 her på tråden, igjen bra film.

når du lager en ny har nok plass på web-hotellet, vi er oppi 21 GB overføring av 50 i januar, så det er ikke noe problem, jeg tror foresten aldri at jeg noen gang vil oppnå 50GB uten hjelp fra deg :!:

keep up the good work :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Teddy. Når du har laget alle filmene dine, og bestemt deg for å ikke lage flere.

Da må du lage en komprimert fil med alle filmene dine, den første til den siste.

Special collectors edition... Kan bli bra ;)

så for vi se utviklingen også :yes:

Lenke til kommentar

Jeg spiller aldri CS, men jeg liker godt fragmoviesene dine. Personlig er jeg dog ikke så fan av mye effekter i fragmovies, syns selve fragsene forsvinner litt i massen. Men, veldig fett med dobbel hs i starten og mye kul spilling. Keep up the good work!

:thumbup:

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Der fant jeg tråden min! På side 15 allerede! :wee:

Ville vel bare si at har ikke noen planer om ny movie for øyeblikket, men kommer nok flere.

Tim Pop: Det varmer. :love: At en som faktiskt ikke spiller CS sier at han liker filmene mine.

Har tenkt til å lage intro til min neste film som mest sannsynlig bli en "skuespiller" movie. Har tenkt ut en litt morsom intro, men blir litt vanskelig å gjennomføre. Blir nok ikke på de første 2 mnd'ene at den filmen kommer. Eller, det er jo mulig. Kanskje jeg lager en liten snutt til med "vanlig" fragmovie og. Hvem vet?

Er fremdeles åpen for kommentarer til "T3DDY" altså, som fremdeles ligger ute på servern til m-momr!

Lenke til kommentar
Jeg bare lurte jeg da, var ikke så dødsviktig at jeg måtte lete gjennom hele nettet for å finne det. Og ikke alle som vet hjemmesiden til hver jævla program.

Nei, jeg kan heller ikke adressen utenatt. Litt av en knipe man er i da, men heldigvis spurte jeg min gode venn Google, som faktisk kunne den. :mrgreen:

Lenke til kommentar

hvilken programmer har du brukt på og lage den siste filmen din. dødsbra arbeid! Har sett på den første du lagde for en stund siden og ble ikke imponert, men nå. Tok du meg på senga, drit bra laget!

OG igjen spør jeg, hehe hva slags programmer har du brukt. og hvor finner jeg dem. Du har inspirert meg til og lage en selv ;)

Lenke til kommentar
hvilken programmer har du brukt på og lage den siste filmen din. dødsbra arbeid! Har sett på den første du lagde for en stund siden og ble ikke imponert, men nå. Tok du meg på senga, drit bra laget!

Tror det står hvilke programmer jeg brukte i Readme'n som ligger i zip fila.

Jeg brukte Fraps 2.2.0 og Vegas 5.0d og ikke noe mer såvidt jeg husker. Takk for ros! Moro at folk liker det en har laget. :love:

EDIT: Håper ikke at jeg dreper tråden min igjen, er så typisk at når jeg skriver innlegg som dette så slutter alle å poste. Fremdeles åpen for ros og kritikk! ;)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...