Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror jeg ble litt svimmel, ellers bra.

:lol: Beste kommentaren hittil :p

Ok, kanskje være litt mer forsiktig med zoomen i neste film. Men jeg gikk aldri rundt eller tilta! :hrm:

Bare da jeg hadde de 6 layers greiene i starten snurra jeg rundt.

Noen som har lyst til å si noe annet enn "zoom zoom zoom"?

Newt32 er alltid veldig konstruktiv, syns flere bør ha han som forbilde. ;)

Lenke til kommentar
Er det cz-skin på den kniven?

Nope, lastet ned fra csnation.

Takk for tilbakemeldinger :) Ble mye lettere med bedre videoprog kan man si! :yes:

Ser at jeg har endel undødvendig zoom, men whatev...

Og jeg skrev den readme'n litt fort, faktiskt lurer jeg på om jeg heller brukte nærmere 10 timer... :hmm:

@Biiig.no Nope, gikk inn i progget og valgte fil, bitrate, crop osv.

Endelig en film noen syns er bra! :wee: Mon tro om jeg skal lage enda til en gang...?

Lenke til kommentar

har bare sett på en av filmene den en laster enda ned. men skal bare si at du hadde elendige fraggs skryter du av dette??? :ohmy: klarte bedre første gang jeg spillt cs :p du klarer jo å bomme med scout fra 2 meter looool. grafikken suger pikk det er nokk med at 1.6 sin grafikk suger men ikke gjør den værre a plz

Lenke til kommentar
har bare sett på en av filmene den en laster enda ned. men skal bare si at du hadde elendige fraggs skryter du av dette??? :ohmy: klarte bedre første gang jeg spillt cs :p du klarer jo å bomme med scout fra 2 meter looool. grafikken suger pikk det er nokk med at 1.6 sin grafikk suger men ikke gjør den værre a plz

Slapp av da, det der var V.3 det. Er klar over at fragsa ikke er topp, men de er da ikke 100% hverdagsfrags de i "V.5"? (T3ddy)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...