Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

+ Bra effekter.

+ Replay.

+ Sangen var bra tekst messig.

+ Litt skryting.

+ de_dust

 

- Likte ikke "suge"-overgangen. (Vanelig fade er bedre!) Prøver neste gang!

- Litt brå slutt! Enig, men kom ikke på noe bedre....

- idiot, noob, lame... Fjerner dette neste gang!

- Kun et map. Ta med flere neste gang...

- hud_saytext Visste ikke om kommandoen, fixer det neste gang

 

 

Kan vel egentlig si meg litt enig i det meste som er sagt her, når jeg ser på den i ettertid..... Men jeg har da lært noe :D

 

Sånn som de kommandoene jeg bør ha med, de HUD greiene osv. Takker, t.o.m. for den værste kritikken :p i neste film kan jeg ta med noe av de greiene der :D Også fjerne de kommentarene. (Btw, ja, det var mange dårlige frags, jeg hadde tatt opp en hel haug i 1.5 [er mye bedre i 1.5 da det ikke hakker på pc'en min...] men de gikk tapt da jeg glemte å ta backup av de da jeg reinstallerte CS totalt, og slettet mappen.... Kom jeg på 5 min etter jeg hadde reinstallert.... :realmad:

 

Kvaliteten var rompe, og du måtte alltid skyte 100 skudd før du knerta èn fyr!

Og værst av alt, etterpå skrev du "owned" og "humiliation" og sånt, som om at det var ekstremt bra frags!

 

Lol :p Måtte lissom bnare skrive det, filmen er så dårlig fra før, så det gjør vel ikke noe.... Men jeg fikk prøvd ut nesten alle greiene i vdeoprogrammet mitt, og har blirr kjent med det, så det går kanskje bedre neste gang... Får jeg håpe, hvis ikke dropper jeg dette med videoredgireing :p

 

Men jeg kan jo si "TAKK!" til dere som har giddi å sett på'n da! Btw, noen andre kommandoer, ting jeg bør ha med / fjerne enn det som allerede er sagt?

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Men prøv dere p åfilmen av nitrobilen da, den er på 30MB, og ligger i signaturen min.... Det var min 1ste film, mens dette var egentlig min 2nde, men min 1ste CS movie :p

 

vil tro dere syns nitrobil filmen er bedre :D

 

Og forresten, ta den UTEN musikk, det er nemlig trooper det og.... Jeg har bare så dårlig med musikk som passer, derfor lagde jeg to av den andre, men CS filmen var så stor så den tok jeg bare Med musikk på... Så ta den UTEN musikk av nitrobilen, hvis dere vil se på den da...

 

menmen, takker til alle som har skrevet og tipset meg!

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Hvorfor går nedlastningen så sakte? kommer bare opp i 50kb/s?

Fordi det er en treig server f.eks.?

Jeg kommer opp i 60 kb/s.

Jeg hadde bare 20kb/sec maksimalt... :nei:

 

Så lang tid for å laste ned en film som jeg kan lage selv...

 

EDIT:

MeTallIcA lag en fragmovie selv, med den aimen du har

 

Hvem er MetallicA?

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
teddy, man kan se du har putta arbeid i den, med all grafikken og slikt, det er fett.. men prov og fa bedre kvalitet, litt hoyere filstorrelse gjor jo ingenting..

 

sa den er teknisk bra, du trenger bare litt bedre frags, sa kan jeg tenke meg at neste filmen blir kul.

Takker :) Skal prøve, alle videklippene jeg har er i 640 * 480 størrelse, men det ser ut til at programmet uansett spytter ut noe med 320 * et eller annet eller noe i den duren... Jeg finner ikke ut hvordan jeg skal fixe det.... :hm: Noen som vet om jeg kan få "større" videoer i Power Director 2.1? Eller har et annet gratis program som ikke er trial eller har STORE begrensininger?

Lenke til kommentar
Vi spilte pcw mot dere for 2 dager siden.

 

Vi slo dere 13-0. Du spilte for Norwegian Vikings, så ikke si at det er 14 dager siden sist gang du spilte  :p

Dere kalte dere heaton og sånt?(veldig profesjonelt gjort btw :nei: )

Hmm...den gangen jeg lastet ned source beta slik at jeg hadde 500 ping?

Åååja! den gangen ja!

 

BTW: Jeg spilte i 2min eller noe sånt...

Endret av MeTa][iC
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
[iC' date=18/08/2004 : 18:31] Dere kalte dere heaton og sånt?(veldig profesjonelt gjort btw :nei: )

Hmm...den gangen jeg lastet ned source beta slik at jeg hadde 500 ping?

Åååja! den gangen ja!

 

BTW: Jeg spilte i 2min eller noe sånt...

...Hørt om Netlimiter?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...