Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Har endel records nå, men blir nok en stuns til v.4 allikevel. Mye fra pcw'r ;)

 

Så får vi se... Noen som har noe de vil si så jeg slipper en dobbeltpost neste gang? :tease:

 

Blir enten lang eller kort film, lurer fremdeles. Lurer også på om jeg skal ta med en "godbit" fra hvert clanmedlem... :hmm:

Lenke til kommentar
Altså... det høres ut som om du bare tenker på å lage ny film _hele_ tiden. Det er helt feil å spille, FOR å lage film. Vanligvis så spiller vi fordi det er gøy, og dersom vi får noen fine frags så sparer vi på de og lager film etter en stund :roll:

Sier meg enig i den kommentaren.

Lenke til kommentar

Sier meg uenig med dere to. Er ikke alle som synes cs generelt er gøy. Mange av oss liker spesiele ting, feks jeg liker egentlig ikke å spille, men liker å få andre irritert for jeg har flax :)

 

 

Dessuten ser jeg ingenting negativt med å lage film, er ikke bortkastet. Kan jo bruke videoredigeringskunskapene (pust) senere.

Lenke til kommentar

Angående kunnskaper innen videoredigering, kan man bruke en hvilken som helst demo. Man trenger nødvendigvis ikke å søke etter lekre frags for det. Det virker så dumt å spille kun for å få frags man kan putte inn i en film.

 

Tror dessuten jeg kan påstå at man får bedre frags når man lar det gå over tid, og ikke samler opp alle mulige frags man kan få med en gang.

Lenke til kommentar
Angående kunnskaper innen videoredigering, kan man bruke en hvilken som helst demo. Man trenger nødvendigvis ikke å søke etter lekre frags for det. Det virker så dumt å spille kun for å få frags man kan putte inn i en film.

 

Tror dessuten jeg kan påstå at man får bedre frags når man lar det gå over tid, og ikke samler opp alle mulige frags man kan få med en gang.

Han gjør det fordi han liker det, ikke fordi det er tøffe frags. Du har rett at du kan bruke hvilken som helst demo, men hvorfor sitte å laste ned demoer av andre når du kan bruke dine egne?

Lenke til kommentar

Jeg spiller ikke bare for å lage film, men jeg syns det er morsomt å prøve seg litt frem osv. Ut av 2 timers spilling får jeg kanskje 20-30sek video...:p

 

Men som Devn sa blir det jo bedre frags hvis du har spilt i ett år og tar de beste fragsa. Jeg har ikke gjort noe med selve videoen på en uke eller to nå, men jeg recorder litt med fraps her og der når jeg finner noen gode scener.

 

Syns det er morsomt, og gjør det ikke av den grunn ;)

 

Men trenger noen bedre frags.... :tease:

Lenke til kommentar
Han gjør det fordi han liker det, ikke fordi det er tøffe frags. Du har rett at du kan bruke hvilken som helst demo, men hvorfor sitte å laste ned demoer av andre når du kan bruke dine egne?

Hoho, sjeldent jeg kverulerer!

 

Jeg har da aldri sagt at han skal laste ned andres demoer. Han kan godt bruke liggende demoer av seg selv (og eventuelt andre om han har). Hvis det er for å øve, spiller det vil ingen rolle hva han bruker, han kan like gjerne bruke The Sims 2-demoer i en halvdelen, og CS-demoer ellers.

 

Obs. Trøtt og ikke helt våken @ kanskje skrivefeil.

Lenke til kommentar
Han gjør det fordi han liker det, ikke fordi det er tøffe frags. Du har rett at du kan bruke hvilken som helst demo, men hvorfor sitte å laste ned demoer av andre når du kan bruke dine egne?

Hoho, sjeldent jeg kverulerer!

 

Jeg har da aldri sagt at han skal laste ned andres demoer. Han kan godt bruke liggende demoer av seg selv (og eventuelt andre om han har). Hvis det er for å øve, spiller det vil ingen rolle hva han bruker, han kan like gjerne bruke The Sims 2-demoer i en halvdelen, og CS-demoer ellers.

 

Obs. Trøtt og ikke helt våken @ kanskje skrivefeil.

:!:

 

Men det var da ille da, slapp av da... :blush:

 

Er jo CS movie jeg vil lage, ikke bare for øving? :no:

Lenke til kommentar
Han gjør det fordi han liker det, ikke fordi det er tøffe frags. Du har rett at du kan bruke hvilken som helst demo, men hvorfor sitte å laste ned demoer av andre når du kan bruke dine egne?

Hoho, sjeldent jeg kverulerer!

 

Jeg har da aldri sagt at han skal laste ned andres demoer. Han kan godt bruke liggende demoer av seg selv (og eventuelt andre om han har). Hvis det er for å øve, spiller det vil ingen rolle hva han bruker, han kan like gjerne bruke The Sims 2-demoer i en halvdelen, og CS-demoer ellers.

 

Obs. Trøtt og ikke helt våken @ kanskje skrivefeil.

Vis jeg har forstått deg helt nå, sa du først at det var teit at han spillet for å lage film (recorde demo osv) og nå sier du at han ikke skal recorde demo eller laste ned andre demoer?

 

Han skal altså bruke demoer han har liggede, som aldri har eksistert vis hadde fulgt dine råd. Logikk?

 

Uansett så tror jeg vi setter strek her, ble for mye offtopic :)

Lenke til kommentar
Men det var da ille da, slapp av da... :blush:

 

Er jo CS movie jeg vil lage, ikke bare for øving? :no:

Altså du vil heller lage en fragmovie, du vil ikke øve? Da spiller du jo på en måte for å LAGE en film, og ikke for å øke kunnskapene.

Du skulle heller ungått å tenkt på CS-film, og spilt i noen måneder (minst), for så og se over noen gamle demoer.

Lenke til kommentar
Vis jeg har forstått deg helt nå, sa du først at det var teit at han spillet for å lage film (recorde demo osv) og nå sier du at han ikke skal recorde demo eller laste ned andre demoer?

 

Han skal altså bruke demoer han har liggede, som aldri har eksistert vis hadde fulgt dine råd. Logikk?

 

Uansett så tror jeg vi setter strek her, ble for mye offtopic :)

Nei, nei, nei!!

 

Han kan naturligvis recorde mens han spiller (hvis han har nok kapasitet på harddisken). Men han skal ikke ha umiddelbare planer om å lage CS-film.

Det virker nå som han spiller ekstra mye, kun for å få noen fine frags til en CS-film, og det er ganske dumt. Han bør heller spille helt normalt, og etter hvert se gjennom eldre demoer (SOM EKSISTERER), for så å finne noen fine frags.

 

EDIT: Vi kan godt sette strek her, bare du slutt å kverulere. ;)

Endret av DevN
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...