Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)

Anbefalte innlegg

Vet at filmene mine ikke er noen toppklasse filmer... Men jeg gjør det for moro skyld ;) Har kommet på noen ideer til v.4, som blir ganske bra tror jeg (mener, ganske bra til å være meg da). Men trenger noen kills for å få det til :p

Ta noen fun-klipp fra Iceworld med da. Digger å leke tulling på Iceworld med hagla, mp5, e.l. Men awp-camperne der irriterer maks.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Vet at filmene mine ikke er noen toppklasse filmer... Men jeg gjør det for moro skyld ;) Har kommet på noen ideer til v.4, som blir ganske bra tror jeg (mener, ganske bra til å være meg da). Men trenger noen kills for å få det til :p

Ta noen fun-klipp fra Iceworld med da. Digger å leke tulling på Iceworld med hagla, mp5, e.l. Men awp-camperne der irriterer maks.

Spiller som regerl bare på dd2, aztec og assault jeg, men kan jo spille litt iceworld og, moro det :)

Lenke til kommentar

ÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆÆ!

Har "fixet" meg Adobe Premiere, ikke pro, men iallefall premiere... Klarer å legge inn videosnutter osv, men ikke f**n om jeg får til transitions! Får lagt de inn på Transistions linja, men de funker ikke i video'n! :hmm: Får holde meg til PowerDircetor i v.4 og da, hvis ingen kan gi meg et lynkurs i Premiere.... Blir bedre film om jeg får et bedre prog! Men jeg advarer, hvis ingen poster etter meg her, altså ingen poster etter denne posten blir det en trippelpost til fra min side etterhvert! Så værsåsnill, kan ikke bare noen si noe? ;)

Lenke til kommentar

Macromedia Flash MX er vel et greit program, da? Men det koster nok litt. Men det er kanskje ikke så lett heller, man bør vel lese noen guider først.

EDIT: Sier MX, er mulig det er nyere versjoner. Gidder ikke sjekke.

Endret av DevN
Lenke til kommentar
Macromedia Flash MX er vel et greit program, da? Men det koster nok litt. Men det er kanskje ikke så lett heller, man bør vel lese noen guider først.

EDIT: Sier MX, er mulig det er nyere versjoner. Gidder ikke sjekke.

Kan jo prøve å "fixe" det og... Kan ikke være mer trøblete enn Premier? (ikke pro)

Begynner i Power Director, men kan hende jeg går over til noe annet hvis jeg får tak i Macromedia Flash MX. Noen tips til den nye filmen? Har tenkt til å gjøe noe nytt igjennom hele filmen som jeg tror vil bli litt fett :grin:

Lenke til kommentar
Teddy: Hva med å bruke Sony Vegas 4.0 ? Genialt redigeringsprogram.

Brukervennlig også (I forhold til Adobe Premiere :-P).

AHA! KaZaA Lite +++ here i come! (Adobe funka jo :p Finner sikkert Vegas oxo :) )

Du liker virus ser jeg.

Btw er Adobe mye bedre en Vegas hvis du først kan det. Mener jeg i alle fall.

Lenke til kommentar

Snakk om tråddreping gompen! :hrm:

Har kommet inn i en clan nå, [opix]. Spilte en pcw i går, så jeg venter litt med v.4, og får spilt flere pcw'r først, så blir det litt færre public frags. ;)

Men jeg har litt stoff da, jobber med det.

Lurer på om jeg skal lage lang film (10min med skikkelig innledning osv) eller en kort film med mer action.... :hmm: Har funnet ut noen gode effekter til en slik kortfilm i tilfelle... Hva syns dere? En lang film krever flere og bedre frags, mens en kort film trenger enda bedre frags men ikke fullt så mange :hmm: Hva tror dere?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...