Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
OK, håper den blir bra ihvertfall. Tar ikke alle opptakene stor plass da?

Har _nesten_ ikke slettet ETT opptak siden "Fragger" (V.1), og har 11,3GB med .avi filer :p Masse drittfrags fra v.1 jeg kan bruke i v.4! Må få noen nye sikkelige frags og, noen skikkelige multikills! Brukerdet beste fra v.3 (Derfor det heter v.* hele veien, bruker det beste fra forrige film hver gang :p) Vanlige frags som jeg brukte i v.3 blir fjernet, men scout scenen og det siste 3kills defuce scenen blir med videre. Som sagt blir dette en litt annen type film.

Lenke til kommentar
hahahaha.. værste driten jeg har sett.. !!! Hva faen tror du ? Flyr rundt på public med scout :D heheheahehaheh ...

Spiller for å ha det morsomt jeg! Du tror a?

 

EDIT: Og jeg er heller ingen 1337 akkurat, et godt stykke ifra og ;) Men suger ikke i CS heller, men går veldig mye opp og ned, linja mi er ikke god heller, det hakker og choken lurer... Kjører fps_max 60 cl_updaterate 60 rate 20000 og husker ikke cmdrate.... Med updaterate på 100 / 101 ligger choken på rundt 20-30. Menmen, linja kutter små korte kutt og, mye rart hos meg, lav fps har jeg og, skjønner ikke hvorfor, pc'n suger ikke heller! Ligger mye på 30-40fps!

AMD64 3000+

TwinMOS 1024MB

Har nå et 128MB Radeon 9200 PCi kort, men MSI 6800NU kommer i november en gang. Kan skjermkortet ha så mye å si i 1.6 da? Er jo ikke så syk grafikk, kjører Ground control osv smooth! Og det med HIGH instillinger! (Riktignok bare demoen)

Okda, det hakker litt hvis det skjer mye, men det er jo pga kortet... Men 1.6 er jo langt ifra så krevende!?!

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Haxrates? Hmmm, aldri hørt om.

Man prøver seg fram, og finner de man får glattest spill med. Altså minst mulig lagg, minst mulig choke, osv.

 

Noe man kan justere slik man vil i CS, er neppe noen form for juks.

Normalt sett er det bare whinere som klager over sånt.

Lenke til kommentar
Er det nødvendig å legge ut sånne ræve movies ???  :roll:

vær så snill og lær deg å bli litt god før du lager movies..

Kunne jo heller kommet med forslag til hva han kunne ha gjort bedre da...enn bare å si den er dårlig!

 

Men for å kommentere filmen din, så var det en bra film, men syntes den ble litt skjedelelig å se på...savnet effekter som "frisket" opp filmen.

Endret av biiig.no
Lenke til kommentar

Er det bare jeg som ser på slike fragmovies for moro skyld? Skal jeg se profesjonell spilling ser jeg heller demoer med DarK, elemeNt, SpawN, osv. Slike fragmovies ser jeg vanligvis bare på for moro skyld, og trenger nødvendig vis ikke bare være headshot på første skudd.

 

Savner filmer hvor man løper rundt med hagle og reloader flere ganger før man klarer å ta en. :)

 

EDIT: DarK = Bielenberg (tror jeg i hvertfall).

Endret av DevN
Lenke til kommentar
her jeg bor kan man ikke spille med noe annet enn 101 101 25000 osv, da blir man beskyldt for haxrates uansett hvilken linje man har..

på denne serveren altså: badboys.fikas.no .. alle whiner om rates der..

Sorry, men hils fra meg og hvis dem dette:

 

:lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol::lol:

 

Edit: Jeg MÅ spille på den serveren der bare på faen og si at jeg ratehaxer. :!: ;)

 

Edit2: Jeg ble kicka derfra fordi jeg fakenicka!

:lol::lol::lol::lol:

Endret av ahpadt
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...