Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)


Anbefalte innlegg

Media blander uttrykk i hue og rævva, dermed blir de litt mindre data interesserte forvirret. Journalister er for eksempel ikke spesielt kvalifisert til å skrive om båndbredde, bredbånd, kilobits, kilobytes og Gigahertz. Det eneste de gjør er å forvirre og forarge folk som prøver å finne frem i jungelen av ord og uttrykk innenfor data.

 

:)

 

At start.no ikke klarer å skrive noe mer korrekt en "båndbredde" når det gjelder kvoten din er jo helt latterlig. De burde helt klart ha skrevet "Du har overgått kvoten for hvor mye trafikk det er lov å generere over en mnd." ellerno.

 

 

 

-

Marsu

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Media blander uttrykk i hue og rævva, dermed blir de litt mindre data interesserte forvirret. Journalister er for eksempel ikke spesielt kvalifisert til å skrive om båndbredde, bredbånd, kilobits, kilobytes og Gigahertz. Det eneste de gjør er å forvirre og forarge folk som prøver å finne frem i jungelen av ord og uttrykk innenfor data.

 

:)

 

At start.no ikke klarer å skrive noe mer korrekt en "båndbredde" når det gjelder kvoten din er jo helt latterlig. De burde helt klart ha skrevet "Du har overgått kvoten for hvor mye trafikk det er lov å generere over en mnd." ellerno.

 

 

 

-

Marsu

Vet ikke om de skrev båndbredde, at det var den som var oppbrukt, men det står med store bokstaver på 2 sider bakover her et sted tror jeg, men jeg husket bare ikke hva det het, så jeg skrev båndbredde. ;)

*lete bakover for å se hva de skrev*

Dette var det de skrev:

Denne brukeren har nådd den daglige grensen for overføring av data.

Siden er midlertidig utilgjengelig, vennligst prøv igjen senere.

 

This user has reached his transfer quota for today.

The website is temporary unavailable.

 

Så start har ikke gjort noe galt, bare jeg som surrer :p

Lenke til kommentar
filmene dine blir bare bedre å bedre :) i neste film foreslår jeg at du prøver å skifte musikk.altså at du har flere forskjellige sanger i samme film..bare et tips, dont shoot me :p

Takker :)

Har en 10minutter sang med 1,40min innledning med litt "haleluja" musikk, også eksploderer det inn i ;ja! Sangen heter "Destiny", fra stratovarius.Sangen går litt opp og ned, rolig og kjapp og bass og litt a hvert ;) Blir nok en stund til V.4, må ha mye mer stoff til en ganske så mye lenger film. Ser at proffene bruker ganske mye "ordinary frags" og bruker kule effekter osv... Prøve litt! Må få meg berde videprogram, noen som vet om bra program? Prøver å finne crack til Premier, men finner ikke noe sted... Har ikke prøvd premier, installerer ikke 30day trialen før jeg har cracken. *Lete febrilsk på internett* :p

Lenke til kommentar
Håper for guds skyld du tar med noe annet en public frags i din neste fragmovie..

:lol:

Da må jeg finne meg en clan først :p Var SKIKKELIG moro med 2v2 turnering på LANet jeg var på, teamwork som faen! Problemet var jo at noen idioter hadde tatt med seg høyttalere og subwoofer og full pakke, og satt og spilte "O-Zone - Dragostea Din Tei Remix Radio Rip"! Hadde ikke lyd... Lyden var på MAX i windows, og stod på 1,4 i CS, hadde headset da. Når jeg kom jeg og skulle spille CS igjen, FAEN JEG SKVATT da jeg skjøt et skudd! ALTFOR høyt....

 

Problemet var at vi spilte 1.5 på lanet, og å recorde i 1.5 er et helvete, for for hver nye record, må jeg fjerne boksen jeg spoler from og tilbake på, hvis jeg ikke vil ha den med i recorden, og det vil jeg jo ikke.... Og så må jeg loade demoen på nytt for å få tilbake denne "spole boksen" igjen. Jeg har spurt 100 ganger om det er noen som har en kommando for å få tilbake boksen, men det er aldri noen som har svart, eller så vet de ikke.

Men, det er så mange slike "drittclaner" rundt om kring, som aldri spiller pcw's, eller har taccs eller noe slikt. Gidder ikke joine flere slike drittclaner!

Lenke til kommentar
Håper for guds skyld du tar med noe annet en public frags i din neste fragmovie..

:lol:

Da må jeg finne meg en clan først :p Var SKIKKELIG moro med 2v2 turnering på LANet jeg var på, teamwork som faen! Problemet var jo at noen idioter hadde tatt med seg høyttalere og subwoofer og full pakke, og satt og spilte "O-Zone - Dragostea Din Tei Remix Radio Rip"! Hadde ikke lyd... Lyden var på MAX i windows, og stod på 1,4 i CS, hadde headset da. Når jeg kom jeg og skulle spille CS igjen, FAEN JEG SKVATT da jeg skjøt et skudd! ALTFOR høyt....

 

Problemet var at vi spilte 1.5 på lanet, og å recorde i 1.5 er et helvete, for for hver nye record, må jeg fjerne boksen jeg spoler from og tilbake på, hvis jeg ikke vil ha den med i recorden, og det vil jeg jo ikke.... Og så må jeg loade demoen på nytt for å få tilbake denne "spole boksen" igjen. Jeg har spurt 100 ganger om det er noen som har en kommando for å få tilbake boksen, men det er aldri noen som har svart, eller så vet de ikke.

Men, det er så mange slike "drittclaner" rundt om kring, som aldri spiller pcw's, eller har taccs eller noe slikt. Gidder ikke joine flere slike drittclaner!

Bare skriv "viewdemo" uten noe annet bak, så får du den boksen tilbake.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...