Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)


Anbefalte innlegg

jaja :D

 

hehe, neste gang kan du få FTP plass hos meg (www.wlclan.net) en stund ... så slipper du dette maset!

 

Kan også anbefale www.angelcities.com -50 mb no limit MASSE POPUPS :D

 

hihih, anyway, har gjort ferdig wL.Locals - Local frags 2004, der det over 50% av filmen er LAN der vi dreper hverandre, resten er fra Cuper, PCW-er og CW-er ;)'

 

Den er på 8min elns, og kommer ut om en ukes tid :D

 

Første filmen jeg har lagd faktisk (har lagd 1-2 små filmer da :p )

 

 

*Laste ned de filmene som er her :D*

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Hvor spiller du public teddy?

Acme, Haugesund, Catch.

ip ? :)

Haugesund CS server : 80.239.85.105:27015 (Ser på haugesund som litt n00b aktig server, lett å owne der, selvom jeg ikke har gjort det på en stund...)

 

[Acme] CS# de_dust2 / aztec : 129.241.87.43:27018

 

Catch #1 : 81.0.145.250:27015

Catch #6 : 193.71.196.24:27015

Catch #5 : 193.71.196.18:27015

 

V.4 har jeg midlertidig fixet noen .dem recorder til, drepte 4stk med deagle istad, denne filmen blir lagt 100% i forhold til musikken, ikke sånn litt halvveis som V.3. Moro vettu :D

Lenke til kommentar

Har ikke lesta lle repysa her men syntes i grunn filmen var ok.

Ja faggsa var ikke wow, var ikke skit bra men du prøver du gjør noe og underholer aldre. syntes heller ikek fraggsa vår så dårlige like dual hs me scout fks, hvis jeg ikke husker feil..:

 

Keep upp the good work :w00t:

Lenke til kommentar
Har ikke lesta lle repysa her men syntes i grunn filmen var ok.

Ja faggsa var ikke wow, var ikke skit bra men du prøver du gjør noe og underholer aldre. syntes heller ikek fraggsa vår så dårlige like dual hs me scout fks, hvis jeg ikke husker feil..:

 

Keep upp the good work :w00t:

Thank you :) Blir litt motivert til å prøve enda litt mer og lage noe bedre når man får slike tilbakemeldinger :)

Lenke til kommentar
Lurer på om jeg blander to ord, båndbredde, er det sånn 704 / 128 eller 10GB i måneden? Vil tro at båndbredde er sånn 704 / 128, men jeg har hørt det blitt brukt om 10GB max upload i måneden osv...

Det finnes dårlige beskrivelser på alt innen data, men kort og brutalt.

 

Det de kaller båndbredde er f.eks 704/128. Altså hvor mye data du kan laste opp/ned pr sek.

 

"10GB max upload i måneden" er mer hvor mye data man kan uploade eller downloade for den saks skyld, pr mnd. Dette blir referert til som Quota.

 

Hvis du har 10GB quota pr mnd kan du vel i teorien akkumulere trafikk tilsvarende 10GB (eller litt over 10 CD'er) pr mnd.

Endret av Marsupio
Lenke til kommentar
Lurer på om jeg blander to ord, båndbredde, er det sånn 704 / 128 eller 10GB i måneden? Vil tro at båndbredde er sånn 704 / 128, men jeg har hørt det blitt brukt om 10GB max upload i måneden osv...

Det finnes dårlige beskrivelser på alt innen ip, men kort og brutalt.

 

Det de kaller båndbredde er f.eks 704/128. Altså hvor mye data du kan laste opp/ned pr sek.

 

"10GB max upload i måneden" er mer hvor mye data man kan uploade eller downloade for den saks skyld, pr mnd. Dette blir referert til som Quota.

Er det jeg mener og, men tenkte ikke helt da jeg skrev "båndbredde på start.no" mente quota... /Kvote som jeg liker å si :p

Men utrykkene brukes om hverandre så... Jaja... :shrug:

 

EDIT:

Den var jo bra da!

 

Men har du den muligheten med CS:S betaen?

 

Filmen var jo bra men at alt er i HL1 (cs) grafikk gjør jo opplevelsen MYE dårligere

 

Takker :) Vet ikke, liker ikke betaer, de bare ødelegger pc'n min.... Men vil tro vi kan ta opp i record i betaen og bruke fraps på den og...

 

EDIT2: Kom til å tenke på, er jo ikke sikkert at det var filmen min du syns var bra, ligger mange andre filmer her og, hvis det ikke var min har jeg iallefall takket på en annens vegne ;)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...