Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Veldig bra men en ting kunne gjort bedre..

laga slags 16:9 (widescreen) eller hva det heter oppe og nede sånn at man ikke ser penger osv og når du er død; spectator meny greia.

Hmm, ja det glemte jeg, det er jo egentlig lett å fixe, tror jeg gjør det nå jeg :) Sletter ikke den som ligger der enda iallefall, vil gjerne ha noen synspunkter til før jeg setter inn widescreen.

 

EDIT: Faen disse dobbelt postene mine som jeg bare lager utebn å tenke på det... ARGH!!!! *Slå seg selv* Lære seg å bruke edit.

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar

Syntes filmen var grei i seg selv. Greie effekter, bra musikk osv.

 

Men fragsa. De var ikke helt på toppen. Dette er public-frags, ikkesant? Public er jo random. Neste gang, hvis du spiller i clan, ta med frags fra pcw. Litt mer evner i det.

 

Men bra til å være den 3. fragmovien din :)

Lenke til kommentar
Syntes filmen var grei i seg selv. Greie effekter, bra musikk osv.

 

Men fragsa. De var ikke helt på toppen. Dette er public-frags, ikkesant? Public er jo random. Neste gang, hvis du spiller i clan, ta med frags fra pcw. Litt mer evner i det.

 

Men bra til å være den 3. fragmovien din :)

Public frags ja... :blush:

 

Har et klipp der jeg tok Heaton med glock, men fant det ikke akurat nå....

 

 

 

 

:roll::p Tror ikke det...

Probbet med å få svarte 16:9 er at når jeg skal spille igjen så er ikke linjene oppe og nede med i faden, så det bare popper over til 4:3 :hm: Så evt på jeg i siste scene hvor jeg har specca la være å bruke 16:9 og satse på at ingen legger merke til det. Takker for respons!

 

EDIT: (Se var jeg ikke flink? :p )

Har lagt inn slik widescreen nå, ble mye bedre vettu :D Har ikke det på alle scener da det ikke er med i faden og blir litt rart. Legger mulig ut den nye senere i dag.

 

BTW velkommen til forumet Thal ;)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Bra film.

Stor forbedring i forhold til versjon 1 og 2 :) Nice når du tok 4 stk med scouten.

Ja, den var fin den, særlig dobbel...

Takk :D

Syns det er den beste scenen selv. Moro å lage film! Prøver å finne crack til Adobe Premier 30 day trial så jeg kan fixe enda litt bedre film :)

 

EDIT: Uff, nå snakker jeg som om filmen er skikkelig bra.... "enda litt bedre film" uff, nei, det var litt feil sagt :p "Bedre film" burde det stått ;)

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
@ teddy , det går an å redigere, så du slipper å poste 9 poster etter hverandre

;)

Har jo ikke postet 9 poster etter hverandre, men når det er over 30 min siden posten, så pleier jeg å hive på en ny post, slutte med det... Men på trippel postene så er det jo flere dager mellom hver post. Det samme gjelder noen dobbeltposter... Men har begynt å tenke litt før jeg poster nå ;) Men tenke er ikke min greie... :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...