*nitram* Skrevet 11. juni 2005 Del Skrevet 11. juni 2005 Venter på neste her Teddy!! Det er bra at du lager filmer så lenge du ikke plager meg med de derre multiple frequence of video keyframes eller hva det nå var... Lenke til kommentar
Luv Skrevet 13. juni 2005 Del Skrevet 13. juni 2005 (endret) -slettet- Endret 13. juni 2005 av dD. Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Alt for mye efekter. Det var jo ikke et frag uten efekter. Etter min mening så synes jeg at man skal holde seg til et minimum av efekter. Men fragsa var bra. Så er lite tips fra meg til deg hvis du skal lage en ny film: litt mindre efekter. Lenke til kommentar
m-momr Skrevet 17. juni 2005 Del Skrevet 17. juni 2005 Alt for mye efekter. Det var jo ikke et frag uten efekter. Etter min mening så synes jeg at man skal holde seg til et minimum av efekter. Men fragsa var bra. Så er lite tips fra meg til deg hvis du skal lage en ny film: litt mindre efekter. liker effekter jeg synes den var bra Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 17. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 17. juni 2005 Poenget med denne filmen var å ha en litt "særpreget" film. Altså ikke en vanlig en, men en film med "fart" i, noe man kan få med effekter. Overdrivelse er jeg veldig god på. Tenker på en ny en, samler frags... Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 18. juni 2005 Del Skrevet 18. juni 2005 Men en ting til T3ddy. Prøv å få den neste filmen litt lengre. En anen ting som er kult er frags fra flere vinkler, noe du hadde litt av i den siste filmen Lenke til kommentar
munky Skrevet 19. juni 2005 Del Skrevet 19. juni 2005 Tja..Introen var ganske kul. Fraggene var så som så. FREECAM ER LATTERLIG! (husk det) Det ser teit, hakkete og idiotisk ut. Invert ser også teit ut. Musikken var ikke den beste. Etc. Freelook er utrolig kult, så lenge man setter ned cl_forwardspeed osv, og ikke bruker musa Respons til filmen: Du har iallefall kommet deg veldig i løpet av disse 5 filmene :-) Holder selv på med en fragmovie, kanskje jeg kan få lagt ut her jeg også :-) Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 19. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 19. juni 2005 (endret) Når jeg bruker freelook så skrur jeg enkelt og greit ned hastigheten til 1/2 og recorder. Halvparten så fort, halvparten så mye ekstra unødvendige bevegelser. Men en ting lurer jeg på, det var da ikke noe feil på noen av freelookene i filmen? Der det skulle "hakke" gjorde det det. (Ved "zwaaazomsnpi" inn mot 1st person.) Menmen. Fikk veldig lyst til å lage en film til nå. Må bare holde NitRam her unna, han hater å se på meg redigere. Tror jeg skal bruke O-Zone Dragostea Numanuma Njei som sang som skal gå i replay 4 ganger. None innvendinger? Eller nei. Har tenkt på "The cancan" sangen og diverse fra Fat Boy Slim. "Wipeout" til bloopers. Mulig ha med "Blast The Speakers" elns? Noe med litt fart i, ikke for heavy og heller ikke... ting... som *grøss* O-Zone. EDIT: Noen andre tips til "intro" sang? Ofte mange bra slike på trailerne til LOTR, 007 o.l. Tror dere det kunne vært en idé? Endret 19. juni 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 21. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 21. juni 2005 (endret) Soundtrack: Intro: Praise you - Fat Boy Slim Film: The cancan - Moulin Rouge - Fat Boy Slim Bloopers: Wipeout - Fat Boy Slim (Er ikke sikker) Noen tips til navn på filmen? Annet enn V.6? EDIT: Kun deler av Praise You vil bli brukt i Intro. Denne filmen vil dessuten ha færre effekter enn den forrige. Endret 21. juni 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 21. juni 2005 Del Skrevet 21. juni 2005 The latest/greatest hits? (sk.swe the latest hits rip-off ) Lenke til kommentar
MemorY Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Noen tips til navn på filmen? Annet enn V.6? "Teddy The Movie" Lenke til kommentar
embark Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Hvorfor ikke bare lage en ny tråd? Blir så forferdelig rotete med kommentarer til gamle filmer og nye filmer om en annen... Lenke til kommentar
SyphoN Skrevet 22. juni 2005 Del Skrevet 22. juni 2005 Dette er min mening om filmen din. Intro: 6/10 Frags: 5/10 Musikk: 4/10 Timing: 3/10 effekter: 3/10 outro: 6/10 Alt for mye zooming og kansje litt kort Litt rotete film. Alt i Alt: 4/10 Dette var min mening om filmen er sikkert ikke bedre til å lage filmer selv Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 23. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 23. juni 2005 Dette er min mening om filmen din. Intro: 6/10 Frags: 5/10 Musikk: 4/10 Timing: 3/10 effekter: 3/10 outro: 6/10 Alt for mye zooming og kansje litt kort Litt rotete film. Alt i Alt: 4/10 Dette var min mening om filmen er sikkert ikke bedre til å lage filmer selv Okay. Lurer på: Hva menes med "timing" i dette tilfellet? Og er enig: Ble for mye effekter. Men det var egentlig meningen også, for å få en litt utenomdetvanlige film. Har litt over 2 min på nye filmen nå. Mye færre effekter kan jeg love... Knapt noen, bare litt "dukndunkdunk zoom" her og der. Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. juni 2005 Del Skrevet 23. juni 2005 Film: The cancan - Moulin Rouge - Fat Boy Slim Den har blitt brukt i mangen kjente fragmovies Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 25. juni 2005 Del Skrevet 25. juni 2005 Tja.. grei den siste? Men BTW, kasnkje litt dumt og ha med teamkill? Jaja, stå på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå