m-momr Skrevet 24. januar 2005 Del Skrevet 24. januar 2005 Wee jeg fikk inlegg nummer 500 her på tråden, igjen bra film. når du lager en ny har nok plass på web-hotellet, vi er oppi 21 GB overføring av 50 i januar, så det er ikke noe problem, jeg tror foresten aldri at jeg noen gang vil oppnå 50GB uten hjelp fra deg :!: keep up the good work Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Teddy. Når du har laget alle filmene dine, og bestemt deg for å ikke lage flere. Da må du lage en komprimert fil med alle filmene dine, den første til den siste. Special collectors edition... Kan bli bra Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Teddy. Når du har laget alle filmene dine, og bestemt deg for å ikke lage flere. Da må du lage en komprimert fil med alle filmene dine, den første til den siste. Special collectors edition... Kan bli bra så for vi se utviklingen også Lenke til kommentar
Tim Pop Skrevet 25. januar 2005 Del Skrevet 25. januar 2005 Jeg spiller aldri CS, men jeg liker godt fragmoviesene dine. Personlig er jeg dog ikke så fan av mye effekter i fragmovies, syns selve fragsene forsvinner litt i massen. Men, veldig fett med dobbel hs i starten og mye kul spilling. Keep up the good work! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 22. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 22. mars 2005 Der fant jeg tråden min! På side 15 allerede! Ville vel bare si at har ikke noen planer om ny movie for øyeblikket, men kommer nok flere. Tim Pop: Det varmer. At en som faktiskt ikke spiller CS sier at han liker filmene mine. Har tenkt til å lage intro til min neste film som mest sannsynlig bli en "skuespiller" movie. Har tenkt ut en litt morsom intro, men blir litt vanskelig å gjennomføre. Blir nok ikke på de første 2 mnd'ene at den filmen kommer. Eller, det er jo mulig. Kanskje jeg lager en liten snutt til med "vanlig" fragmovie og. Hvem vet? Er fremdeles åpen for kommentarer til "T3DDY" altså, som fremdeles ligger ute på servern til m-momr! Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 22. mars 2005 Del Skrevet 22. mars 2005 Dette er OffTopic, men vet du om det finnes en demoversjon til Vegas, VideoMach er ikke akkurat drømmeprogrammet. Lenke til kommentar
Left Blank Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 kjempebra film, den femte versjonen. men musikken er GRUSOM. heh jeg måtte skru av volumet å sette på en mp3. skift ut musikken til noe kulere og ikke soundtracket til en dårlig b-film fra 90 tallet. Lenke til kommentar
brd Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 Dette er OffTopic, men vet du om det finnes en demoversjon til Vegas, VideoMach er ikke akkurat drømmeprogrammet samma spørsmåle noen som veit om det er ein demo versjon av vegas? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 http://mediasoftware.sonypictures.com/down...ep2.asp?DID=501 Er det ganske vanskelig å gå på siden deres for å sjekke? Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 23. mars 2005 Del Skrevet 23. mars 2005 (endret) http://mediasoftware.sonypictures.com/down...ep2.asp?DID=501 Er det ganske vanskelig å gå på siden deres for å sjekke? Jeg bare lurte jeg da, var ikke så dødsviktig at jeg måtte lete gjennom hele nettet for å finne det. Og ikke alle som vet hjemmesiden til hver jævla program. Endret 23. mars 2005 av TomFu Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 skikkelig forbedring ifra film 1 har ikke sett 2,3 eller 4 Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. mars 2005 Del Skrevet 24. mars 2005 Jeg bare lurte jeg da, var ikke så dødsviktig at jeg måtte lete gjennom hele nettet for å finne det. Og ikke alle som vet hjemmesiden til hver jævla program. Nei, jeg kan heller ikke adressen utenatt. Litt av en knipe man er i da, men heldigvis spurte jeg min gode venn Google, som faktisk kunne den. Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 hvilken programmer har du brukt på og lage den siste filmen din. dødsbra arbeid! Har sett på den første du lagde for en stund siden og ble ikke imponert, men nå. Tok du meg på senga, drit bra laget! OG igjen spør jeg, hehe hva slags programmer har du brukt. og hvor finner jeg dem. Du har inspirert meg til og lage en selv Lenke til kommentar
nree Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Kunne kansje vert litt lengre men nice frags! Lenke til kommentar
-Teddy- Skrevet 25. mars 2005 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2005 (endret) hvilken programmer har du brukt på og lage den siste filmen din. dødsbra arbeid! Har sett på den første du lagde for en stund siden og ble ikke imponert, men nå. Tok du meg på senga, drit bra laget! Tror det står hvilke programmer jeg brukte i Readme'n som ligger i zip fila. Jeg brukte Fraps 2.2.0 og Vegas 5.0d og ikke noe mer såvidt jeg husker. Takk for ros! Moro at folk liker det en har laget. EDIT: Håper ikke at jeg dreper tråden min igjen, er så typisk at når jeg skriver innlegg som dette så slutter alle å poste. Fremdeles åpen for ros og kritikk! Endret 25. mars 2005 av -Teddy- Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 Tja.. Introen var ganske kul. Fraggene var så som så. FREECAM ER LATTERLIG! (husk det) Det ser teit, hakkete og idiotisk ut. Invert ser også teit ut. Musikken var ikke den beste. Etc. Lenke til kommentar
.tomf Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 -Fin intro -Fraggene var fine nok. -Musikken var ganske tam, prøv å ta noe med litt mer fart i. -Alt for mye zoom. -Skins passer ikke inn i en fragmovie(synes jeg). -Invert ser bare dumt ut. Det var vel alt. Lenke til kommentar
*nitram* Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 En liten ting: Musikken fra 3D Morgan filmen (som her ble brukt i Teddy's film) er egentlig fra fra filmen "The Fast and the Furious"... Lenke til kommentar
iStephano Skrevet 25. mars 2005 Del Skrevet 25. mars 2005 jeg vil si meg uenig i det du sier, zoomen var ganske kul. Satte en personelig preg og en liten ego show off som faktisk satte prikken over i`en. Bare så det er sakt Lenke til kommentar
Bluebeans Skrevet 26. mars 2005 Del Skrevet 26. mars 2005 Tja..Introen var ganske kul. Fraggene var så som så. FREECAM ER LATTERLIG! (husk det) Det ser teit, hakkete og idiotisk ut. Invert ser også teit ut. Musikken var ikke den beste. Etc. Vil legge til at den zoominga var vanvittig irriterende, ellers enig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå