Gå til innhold

Min *FEMTE* CS-fragmovie! (Nytt prog: Vegas 5.0d)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg exportet filmen i går, og skulle til å laste opp på en ftpserver. Seff ville jeg se igjennom filmen før jeg lastet opp, og hva ser jeg ikke? Joda, videoprogget har kuttet vekk totalt 6 sekunder av filmen (3sek var meget viktige) og dermed må jeg exporte på nytt og vente enda 2 timer på at den skal exporte... Deretter kan jeg starte å laste opp på en ftp server, som vil ta ca 4-6 timer, som vil gå over to dager. (Pause er fin greie ;) )

 

Deretter kan dere "kose" dere med ny film, slakt slakt slakt :wee:

Lenke til kommentar
Jeg exportet filmen i går, og skulle til å laste opp på en ftpserver. Seff ville jeg se igjennom filmen før jeg lastet opp, og hva ser jeg ikke? Joda, videoprogget har kuttet vekk totalt 6 sekunder av filmen (3sek var meget viktige) og dermed må jeg exporte på nytt og vente enda 2 timer på at den skal exporte... Deretter kan jeg starte å laste opp på en ftp server, som vil ta ca 4-6 timer, som vil gå over to dager. (Pause er fin greie ;) )

 

Deretter kan dere "kose" dere med ny film, slakt slakt slakt :wee:

4-6 timer? Treg linje?

Hvorfor pause? Kan den ikke bare så på over natta f.eks.?

Lenke til kommentar

Fant enda en feil, nå er filmen på 130MB, og det er 3t og35min igjen å laste opp. Laster en halvtime nå, og gjør den ferdig i morra, så legger jeg ut link.

 

Dette er ikke en ren fragmovie, men litt (mye) effekter innimellom med forskjellig stæsj, ikke bare frags. Og en liten presentasjon av 4av folka i "DeaD >>" er med.

 

Takk til m-momr som låner meg plass!

Endret av -Teddy-
Lenke til kommentar
Det er det lameste jeg har sett.. :D

:grin:

 

Filmen er 61% ferdig uploadet, startet uploaden litt før frokost i dag. Den er visstnok ferdig om 1t:07min:38sek "Gled" dere :wee:

 

Det er ikke så mange frags i den nye filmen, det er mer som en presentasjon av clanen / cs forøvrig. :confused: Tror jeg... :p

 

Same shit, den er på nesten 11minutter. Noen som har noe de vil si mens filmen laster opp? Vil ikke ha dobbeltpost, for jeg poster idet jeg legger ut filmen og ;)

Lenke til kommentar
Det er det lameste jeg har sett.. :D

:grin:

 

Filmen er 61% ferdig uploadet, startet uploaden litt før frokost i dag. Den er visstnok ferdig om 1t:07min:38sek "Gled" dere :wee:

 

Det er ikke så mange frags i den nye filmen, det er mer som en presentasjon av clanen / cs forøvrig. :confused: Tror jeg... :p

 

Same shit, den er på nesten 11minutter. Noen som har noe de vil si mens filmen laster opp? Vil ikke ha dobbeltpost, for jeg poster idet jeg legger ut filmen og ;)

hvor stor plass tar den?? og hvor har du ftp-serveren??

Lenke til kommentar

Den var Veldig bra.

 

 

-Introen

-Musikken

-at musikken passen til filmen

-Veldige NICE'e frags

-Introen til den nye clanen

-han som hoppa med armene ut til siden som ble skutt med awp i luften  :!:

-special thx til meg  :p

 

 

-det som stod i consolen som var markert med rødt.

 

Alt i alt, en veldig bra film, heg ville gitt den 9.5/10 POENG :w00t: :w00t: :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...