moray Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Lurer på volum på bassreflekskasse og bassrør (4'' helst) Har dessverre ikke specs. Det er en slik: http://shop.store.yahoo.com/imezak/p1200.html Fant ikke mer på nettet i farta, sitter på dårlig linje akkurat nå.. Noen som kjenner elementet, og vet hvor mange liter den bør være og hvor langt bassrefleksrøret bør være? Har tenkt å bruke 4'' rør. I dag bruker jeg den i en kasse på 60 liter og et rør på 12 cm. Det var det svensken slengte ut i farta når jeg kjøpte den på Svinesund for noen år siden. Virker ikke som den spiller optimalt. Kjøpte elementet på grunnlag av en test i et norskt bilstereoblad, men det er blitt borte. Skal bygge ny kasse nå, helst så liten som mulig. Elementet er 5 ohm. Lenke til kommentar
JenkaRiPS Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Her finner du det du trenger. Alle data om elementet samt kasseforslag Lenke til kommentar
moray Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Ahh.. Takk skal ha! Akkurat det jeg var ute etter.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå