progod Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei jeg har en mistanke om at jeg har fått et bootvirus. Bootvirus i bios eller noe sånt! Noen som vet hvordan jeg evt. fjerner dette viruset eller å resetter bios. Når jeg booter opp er skjermen bare helt svart! På forhånd hilsen Ken! Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Trur dette har noko med skjermkortet å gjer, elns Er ikkje heilt sikker.. Men er ikkje nødvendigvis eit virus.. Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Boot opp/trykk f8 og se etter boot i VGA modus..... Endret 17. august 2004 av jarmo Lenke til kommentar
progod Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Boot opp/trykk f8 og se etter boot i VGA modus..... Jeg har svart skjerm siden jeg starter opp, får ikke opp noe på vinduet men kan prøve Lenke til kommentar
progod Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Trur dette har noko med skjermkortet å gjer, elns Er ikkje heilt sikker.. Men er ikkje nødvendigvis eit virus.. Har testet både hdd og skjermkort! Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Boot opp/trykk f8 og se etter boot i VGA modus..... Jeg har svart skjerm siden jeg starter opp, får ikke opp noe på vinduet men kan prøve Vet at du har svart skjerm men kan hende du får bilde frem når du holder F8 nede ved boot..... Endret 17. august 2004 av jarmo Lenke til kommentar
progod Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Vet at du har svart skjerm men kan hende du får bilde frem når du holder F8 nede ved boot..... Takk skal prøve Lenke til kommentar
HEE Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Trur dette har noko med skjermkortet å gjer, elns Er ikkje heilt sikker.. Men er ikkje nødvendigvis eit virus.. ja skjermkort eller cpu ? Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Trur dette har noko med skjermkortet å gjer, elns Er ikkje heilt sikker.. Men er ikkje nødvendigvis eit virus.. ja skjermkort eller cpu ? Eller at minnet.. Er alt skikkelig festet ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå