scary-man Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 HEi , jeg har en p3.2 ghz med ic7-max3 hovedkort og 4 sata harddisker. hver gang jeg prøver å overklokke, samma hvor mye så kommer "System Disk error" Den finner alle harddisken når jeg starter opp. men når jeg kommer videre så kommer den beskjeden. putta inn xp cden og da fant den ingen harddisker. Fikk overklokka før men da hade jeg IDE Harddisker. Går det ikke an å overklokke når man har sata harddisker ? HJELP !! Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har du låst AGP/PCI bussen, den skal stå på henholdsvis 66/33MHz Lenke til kommentar
scary-man Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 hvor gjør jeg det da ? er ingen dataekspet Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har du lest overklokkkings guiden til overklokking.no ? gjør det FØRST. ..og for all del..slutt med caps!! Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Feilpost. Men du burde lese litt mer om overklokking. Eller kanskje ikke drive på med det i det hele tatt. Kan være at hd'ene dine har blitt ødelagt alt. Lenke til kommentar
scary-man Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 harddiskene er nesten helt nye. og tror ikke det er noe i veien med alle 4 Lenke til kommentar
Deuce Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Sett AGP/pci til "fixed". Da holder de seg på rett hastighet 66/33 Lenke til kommentar
TST Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Emnefeltet er endret, fordi det var alt for mye bruk av store bokstaver. Vennligst begrens dette neste gang. Lenke til kommentar
scary-man Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 AGP/pci til er fixed. nå får jeg ikke noe system disk error, men pcen vill ikke starte opp når jeg overklokker den bare klikker en stund så begynner hovedkorte å pipe. Lenke til kommentar
scary-man Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 jeg syns også at pcen jobber veldig treig for å være en p3.2 . har fått et nytt hovedkort av samme type, samme problem der. får ikke overklokka Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå