Gå til innhold

Skal ha bedre radiator

Anbefalte innlegg

Jeg vurderer å kjøpe en ny radiator til vannkjølingen min. Jeg har vannkjøling på CPU og GPU nå så den AC "airplex EVO 120" som fulgte med CPU kjølings settet har litt for mye å gjøre. Det er nå 40'C idle på CPU (AMD XP2500+)

Hvilken radiator får man best kjøling til en rimelig pris? Må vel være en som har ettpar 80-120mm vifter på :hmm:

(NEI jeg har ikke tenkt å kjøpe en "airplex EVO 1800" :p )

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plass er ikke no problem, har lagd kasse til ekstern vannkjøling der pumpen og radiatoren er nå.

Hvilke webshops er det best å handle fra, har microplex og 3dfxcool som "favoritter" men de selger vel endel utstyr andre plasser også.

Lenke til kommentar
DangerDen har dualversjon av den, men den selger de såklart ikke i norge :(

*Sikle på DualHeaterCore @ Dangerden.com* :p

Nei, de selger ikke i Norge, men til Norge. Bare å bestille fra Danger Den.

Har selv kjøpt ThermoChill HE120.3 fra dem. Like enkelt som å kjøpe fra en web shop i Norge. :thumbup:

Edit: Leif. :blush:

XenZor

Endret av XenZor
Lenke til kommentar

Men 40 grader i idle. Det er jo ikkje so veldi gale da! Du burde tatt tempraturane på lufta i romet og vannet også. Eg har ein Evo 120 mm. Eg kjøler CPU, chipset, Gpu og psu.

Rom tempratur : 24c grader.

Vanntempratur : 28c grader.

Cpu : 42c grader.

Kjøyrer ei Titan vifte på 7v.

Dinna radiatoren fungerer kjempegodt med meg.

Ole-Johan

Lenke til kommentar

Den koster jo bare 235 kr (100 kr ekstra med shroud hvis du vil ha det), så momsen blir ikke allverden. En single ProCore (ser at de har fått en ny versjon som er enda mindre) koster 440 hos 3dfxcool. Den største utgiften hvis du bestiller fra USA blir nok frakten.

Lenke til kommentar

...godt å se at det er flere enn meg som har fått øynene opp for den lille godsaken Pro Core :p .Jeg kjøpte 2 stk forde jeg trodde jeg måtte ha det i mitt overklokkede system,men har ennå ikke satt i mer enn en stk forde jeg har veldig fine tempraturer med en stk i systemet,kjører de pushpull. med 2 x 12cm pabst som du ser nassuz_procore1.jpg Jeg har vannkjølt cpu-gpu og nb,allt sånn passe overklokket. Vet ikke om noen annen radiator av denne lille størrelsen som yter som Pro Core........

:love:

Link til test av Pro Core her

Endret av Nassuz
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...