jan.ata Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 sjerp dere moderatorer! dere kan da vel ikke bare stenge tråder pga baggateller som dårlige eller mangelfulle emnefelt. det neste blir vel stenging pga feilstavelser også Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Delvis enig. De har en stor jobb å gjøre, men jeg håper at de hjelper til så mye som mulig i stedet for å stenge poster. å sensurere innhold og å endre emnefelt er fullt gjennomførbart for en moderator, men det tar vel noen sekunder mer. I enkelte tilfeller er jeg selvsagt også enig i stenging. Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Moderatorene jobber for at brukerne skal ha nytte og glede av forumet. Det blir lettere for alle om innleggene ligger der de skal, og at emnefeltet beskriver det som diskuteres. Tror ikke de stenger tråden din for å være utrivelige. Men det er lettere for alle om vi følger noen retningslinjer. Det er min mening. PS: Jeg skvatt når jeg besøkte hjemmesiden din... Lenke til kommentar
Aasgaard Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 ^Th0mas^ er inne på noe viktig her. Vi vil selvsagt helst hjelpe til og forandre/flytte i stedet for å stenge, men samtidig er det viktig at det synes hva som er lov og hva som ikke er det. En stengt tråd med et dårlig emnefelt viser tydeligere hvordan man ikke skal gjøre enn om vi endrer emnefeltet til noe fornuftig og nevner at emnet er forandret. Denne var feilpostet, flytter den til tilbakemeldinger. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 QUOTE (Mongo FuRY @ 17/08/2004 : 20:51) Nå kan mod vise storsinn ved å flytte den til søppel, og gi trådstarter en advarsel eller 2! Bare se på de andre trådene hans, de er useriøse og stengt alle sammen! du. skulle vært moderator du! da hadde det vært tomt på forum:) Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg vil nok si at denne diskusjonen er litt småtåpelig. Mener at Modderatorene gjør en god jobb, og stopper ting (vanlighvis) før de sklir helt ut... Lenke til kommentar
enden Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Vanlig reaksjon er å stenge. Hvis vi skal løpe rundt og fikse ting hele tiden er det mange som bare driter i å følge retningslinjene fordi vi rydder etter de uansett. Ser jeg ut som morra di? I tilfeller med nye og uerfarne brukere velger vi ofte å veilede, men dere som har vært her en stund burde ha vett nok til å klare å følge retningslinjene Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 QUOTE (enden @ 17/08/2004 : 21:53) Vanlig reaksjon er å stenge. Hvis vi skal løpe rundt og fikse ting hele tiden er det mange som bare driter i å følge retningslinjene fordi vi rydder etter de uansett.Ser jeg ut som morra di?I tilfeller med nye og uerfarne brukere velger vi ofte å veilede, men dere som har vært her en stund burde ha vett nok til å klare å følge retningslinjene enig med deg! hvis alle moderatorene skulle rettet opp feilene hele tiden hadde man jo begått samme feil mange ganger.. og moderatorene hadde fått masse ekstra arbeid. Lenke til kommentar
jan.ata Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 QUOTE (datating @ 17/08/2004 : 22:05) QUOTE (enden @ 17/08/2004 : 21:53) Vanlig reaksjon er å stenge. Hvis vi skal løpe rundt og fikse ting hele tiden er det mange som bare driter i å følge retningslinjene fordi vi rydder etter de uansett.Ser jeg ut som morra di?I tilfeller med nye og uerfarne brukere velger vi ofte å veilede, men dere som har vært her en stund burde ha vett nok til å klare å følge retningslinjene enig med deg! hvis alle moderatorene skulle rettet opp feilene hele tiden hadde man jo begått samme feil mange ganger.. og moderatorene hadde fått masse ekstra arbeid. ok. jeg får prøve og bli bedre Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 QUOTE (jan.ata @ 17/08/2004 : 20:31) det neste blir vel stenging pga feilstavelser også Sukk. Det er ønskedrømmen min. Lenke til kommentar
Ingar Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 QUOTE (psilocybe @ 17/08/2004 : 22:17) Sukk. Det er ønskedrømmen min. Power to psilocybe! Lenke til kommentar
enden Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Beklager skrikingen min. Blir litt lei når folk gang på gang ikke tar poenget med jobben vi prøver å gjøre her. Hadde alle lagt inn noen sekunder på å tenke om posten var rett plassert og om emnefeltet var beskrivende hadde vi alle hatt en bedre hverdag Lenke til kommentar
Chosiso Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Følger deg Enden.. Sikkert ikke like lett å Rydde opp i alt dette dritet som skejr på HW forumet.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg