Gå til innhold

X800 Vivo, Sapphire Toxic?

Siomir

Anbefalte innlegg

Jeg har nylig kjøpt et kort fra komplett, hvor det tydelig sto X800 pro Vivo, men den eksisterer ikke på ati sia, der heter den toxic.....det er ikke hva jeg fikk. En ting til, har alle X800 blåfargen??? bare lurte stod i bruker scriptet at det var sånn den supre klokkbare vivo versjonen skilte seg ut!!

Må vit om jeg skal levere kortet tilbake, jeg vil ikke sitte igjen med Pro og ikke kunne klokke!!!

Jeg har en maskin på:

p4 2400 mhz

512 mb ddr 2700

kan disse være årsaken til at jeg ikke får kjørt bra på doom3 og battlefield, er ikke de spillene utrolig ram krevende?

Endret av Sk8on
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hmm, dette må være årets mest meningsløse tråd. Trådstarter prater jo stort sett usammenhengende og uklart, og svarene er...tja, like meningsløse? :)

Kanskje trådstarter f.eks kunne linke til det kortet han har kjøpt på Komplett, for og så utdype probelemt litt?

Lenke til kommentar

Hør her, poenget er at jeg fikk et sapphire x800 vivo, men hva hvorfor fikk jeg ikke toxic, når det er den som står merka som den klokkbare jævelen, jeg fikk

et x800 kort som er tilsvarende likt toxic, et blått kort men ikke noe APE(Automatic Performance Enchantment) og heller ingen gediger vifte til kortet, kun den vanlige, spørsmålet er som følger: Er X800 pro toxic vivo en utbedret pakke?eller er det et helt annet 3d kort....

Siste spørsmål:

Når jeg kjører maskina mi så hakker doom3 og battlefield på fult, med 16x AF og 8x AA Med ultra High graphic.

Har jeg for lite eller treig ram? For Dårlig CPU?

Hørte at Dårlig prosessor, bare 512mb ddr eller hovedkort faktisk kunne holde tilbake mitt supre x800!!!

Eller har jeg dreti meg totalt ut ved å kjøpe Sapphire X800 Pro VIVO?

Skal flashe kortet mitt til 16 pipelines snarest mulig men trenger vel bedre kjøling, har kun standar vifte på kortet, men har i tilleg to vifter forran på maskina til å suge inn luft, samme med den som sitter i sie døra, to bak til å trekke alt ut, har gjenomsnittelig 30-35 grader i pc'en!

Lenke til kommentar
Når jeg kjører maskina mi så hakker doom3 og battlefield på fult, med 16x AF og 8x AA Med ultra High graphic.

Har jeg for lite eller treig ram? For Dårlig CPU?

Hørte at Dårlig prosessor, bare 512mb ddr eller hovedkort faktisk kunne holde tilbake mitt supre x800!!!

Eller har jeg dreti meg totalt ut ved å kjøpe Sapphire X800 Pro VIVO?

Du har ikke dritt deg ut ved å kjøpe X800Pro nei. Er ett veldig bra kort. Uansett, tror du har litt for store forhåpningner. Du klarer aldri i livet å dra Doom3 med 16xAF å 8x AA. Slå av de du, så skal du se ting går mye bedre. Hvis du absolutt skal ha de på, så skru de ned ihvertfall, til 2x AA eller noe.

Lenke til kommentar

Takker dere alle, :D men trenger jeg virkelig god kjøling for å oppgradere pipelines?

Er det noe tweak program som fungerer bedre enn Redline?(Powerstrip ellerno)?

Hvor står serialen til Redline, kan ikke se den noe sted?

Lenke til kommentar

Jeg syns det var vanskelig å finne ut hva du egentlig mener her. Er det slik at du kjøpte VIVO for å åpne de siste pipelines og klokke til xt hastighet? I såfall lurer jeg på om grunnen til at du reagerer er at kortet ikke lar seg klokke?

Det som gjorde VIVO kortene så attraktive var ikke kjøleløsningen men det faktum at de har (hadde?) raskere minne og xt kjerne slik at de kunne modifiseres til xt.

Toxic er noe helt annet igjen, det er vel som du sier ett kort med bra kjøleløsning som egner seg til klokking.

:Edit Serial til RedLine skal vel stå på coveret?

Endret av Carnifex
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...