Gå til innhold

Bærbar til max9000

Erlendz

Anbefalte innlegg

Søstra mi har fått 9000 kr som hun skal kjøpe bærbar pc for. Pcen skal hovedsaklig brukes til skolearbeid, men hun vil sikkert spille litt i tillegg.

Er ikke akkuratt så veldig mye inne på dette med bærbare maskiner. Så jeg spør dere. Hvilken maskin bør hun kjøpe?

vekt, støy osv kommer i andre rekke. Ytelse er viktigst.

Nettverkskort er ett krav, trådløst nettverkskort hadde vært fint, men det må ikke følge med.

Takk

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hun sitter for øyeblikket med en 1300mhz athlon med ett geforce 2mx kort. Det må da finnes noe som yter bedre en det i hvertfall.

EDIT: Istedenfor å fortelle meg at man ikke får en god spille pc til 9000 kan ikke heller noen svare på det jeg faktisk spurte om? Hvilken NY bærbar pc er den beste man får kjøpt til 9000kr.

Endret av OterOter
Lenke til kommentar

Hvis du tar en titt på It24.no så kan du få en ok bærbar til 9230,- (ECS G551, 256mb ram, 40gb 4200rmp harddisk og 1,5Ghz Celeron M) Ja jeg vet det er 230,- over budsjettet..

Elkjøp har to maskiner til 8995,- Den Pacard Bell'n skal vist nok ikke være så aller verst.

Komplett har HP Pavilion zv5201 til 7995,- Da har du råd til å sette inn en til 256mb ram brikke, noen jeg vil anbefale deg.

Maskinen fra It24.no er har Centrino teknologi så den har bedre batteri kapasitet men på maskinene fra Elkjøp så følger det med operativ system. Den fra komplett gir deg vell mest for pengene.

Endret av phoen|x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...