Gå til innhold

Bank raner kunne daua

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Må dere for faen gi dere! Bankranere er da mennesker, selv om de må ty til ulovlige handlinger for å skaffe seg penger!

Makan.

Hvorfor skal ikke mennesker straffes når de tar andres medmenneskers hardt opptjente penger uten en gang å prøve å skaffe dem selv (absolutt alle greier å tjene til livets opphold bare de prøver)

Lenke til kommentar
Hva med å skaffe seg en jobb?

Hva med at de har hatt en vanskelig oppvekst med foreldre som drikker seg drita og banker ungen sin hver dag, og derfor havner på kjøret og får narkotika på rullebladet?

Ville du ansatt en som nylig har slutta med heroin, f.eks.?

Hvorfor skal ikke mennesker straffes når de tar andres medmenneskers hardt opptjente penger uten en gang å prøve å skaffe dem selv (absolutt alle greier å tjene til livets opphold bare de prøver)

Og med "straff" mener du at lårene deres skal skytes til helvete og tilbake, uten at han som skjøt var i øyeblikkelig livsfare?

Endret av Purify
Lenke til kommentar

Hva med at de har hatt en vanskelig oppvekst med foreldre som drikker seg drita og banker ungen sin hver dag, og derfor havner på kjøret og får narkotika på rullebladet?

Ville du ansatt en so nylig har slutta med heroin, f.eks.?

Så alle som har hatt en vond oppvekst skal bare få penger?

Life sucks, get a fucking helmet!
Lenke til kommentar

VELDIG vanskelig å si noe i og med at jeg/vi ikke har sett hvordan pågripelsen skjede, men etter det jeg har hørt fra folk som var med på aksjonen, så virker det som om de skaut folka fordi ranerne hadde ag3 på seg. Han sa ikke no om at ranerne løfta våpen. Hadde de gjort det så kunne jeg like godt ha sett dem daue.

Ranere er faktisk mennesker de og.

Endret av tjalla
Lenke til kommentar

Ville du ansatt en som nylig har slutta med heroin, f.eks.?

Og med "straff" mener du at lårene deres skal skytes til helvete og tilbake, uten at han som skjøt var i øyeblikkelig livsfare?

Ja, jeg ville annsatt en som var ute av det alt, men ikke en som var i miljøet.

Ja, det er en del av risken, bankran er hi risk hi prof arbeid, lev med det.

Lenke til kommentar

Har jeg sagt det? Nei, jeg har sagt at de som har hatt f.eks. en vanskelig oppvekst fort kan ty til slike midler, pga. at de selv ikke ser noen annen løsning.

Derfor skal slike få HJELP hos staten, slik at de slipper å rane banker.

Forøvrig savner jeg argumenter.

Lenke til kommentar

Har jeg sagt det? Nei, jeg har sagt at de som har hatt f.eks. en vanskelig oppvekst fort kan ty til slike midler, pga. at de selv ikke ser noen annen løsning.

Derfor skal slike få HJELP hos staten, slik at de slipper å rane banker.

Forøvrig savner jeg argumenter.

Argumenter er ikke nødvendig, det er galt å rane, det visste han før han gjorde det, han visste også at politiet skyter på bevæpnede menn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...