CellularDude Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Motorola har en del interessante modeller, spesielt av kamskjelltypen. I alle fall har de det på papiret. Når jeg ser i butikker og nettbutikker, er ikke utvalget det store. Lite Motorola å se. På verdensbasis holder Samsung på å gå forbi Motorola. Hvordan står det til med Motorola her i Norge? Er de helt i skyggen av Nokia, Siemens, Samsung og Sonyericsson? Er det noe å ha på? Kikket en gang på en E365, men valgte ikke å ta den pga. menysystemet, som så meget forvirrende ut. Kanskje jeg tar feil. Hvordan er kvaliteten på Motorola? Skyldes det dårlige utvalget at de andre merkene er så mye hottere? Er Motorola noe å ha på? Lenke til kommentar
Mobilguiden666 Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Eldre Motorola er søppel!! En del nyere derimot er helt i toppen! E365 var ok, men ikke noe mer. V600 er sinnsykt bra!!! Noe av det beste jeg har hatt! E398 kommer til å bli like bra! Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Grunnen til at nok så få forhandlere har Motorola er siden telefonene rett og slett var uinteressante og dermed solgte dårlig her til lands. Derfor ble det også litt "ulønnsomt" for forhandlerne. Men nå har nok Motorola kommet på rett spor igjen og lanserer både lekre og bedre telefoner en tidligere; som bedre møter konkuransen. Lenke til kommentar
CellularDude Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Ja, noen av modellene ser riktig så flotte ut! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå