SG3001 Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 Men så kommer (kanskje?) Eizo L768 til Norge snart. Det virker som spilling kun er FPS (first person shooter), ingen som sier noe om RTS og RPG. Den type spill krever vel ikke responstid på under 5 ms? Lenke til kommentar
Neutronix Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Gi en rapport når du har fått skjermen, jeg funderer på denne jeg og.. Jeg har nå fått min L1910B, og må si at den var bedre enn jeg forventet. Jeg har sammenlignet med min gamle CRT skjerm. Fargene er krystallklare, og innsynsvinkelen er meget god. Det er lite ghosting. Har prøvd litt film og en del spilling. Spiller Doom3 uten problemer. Jeg må anstrenge meg for å legge merke til ghostingen. Menyen er lettvint og oversiktlig. Som tidligere sagt er jeg ingen hardcore gamer, så jeg kan ikke snakke for alle, men for meg er dette en meget bra skjerm. I bundelen var det inkludert både 15-pin dsub og DVI kabel. I tillegg var det USB-kabel (2-ports hub i skjermen), nettkabel, driver CD og manual. Denne skjermen kan jeg anbefale på det varmeste. Med tanke på den lave prisen, så er det virkelig valuta for pengene. PS: Eneste som man kanskje kan utsette på denne skjermen er at den mangler høydejustering. (Den har ikke pivot-funksjon heller, men hvem trenger det på en 19"?..) Lenke til kommentar
Neutronix Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Glemte å nevne det, men det var INGEN døde piksler på skjermen min. Lenke til kommentar
Neutronix Skrevet 25. august 2004 Del Skrevet 25. august 2004 Grattis da Takk for det! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå