Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Ødelagte knapper på fjernkontroll

-Gizmo-

Anbefalte innlegg

Noen som vet om det går ann å åpne en Sony cdx-m700r uten fjernkontroll, eller uten de tre øverste knappene på fjenkontrollen?.

De tre øverste knappene på fjernkontrollen min virker ikke.

Eventuelt noen som vet om eller har en billig fjernkontroll (RM-X95) til salgs?

På forånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Knappene er ødelagte! Fysisk inni en plass! Ingen knapper virket før, men den ble forsøkt fikset (de loddet en chip som var løs). Nå virker alle knappene utenom de tre øverste.

Men er det ikke dyrt å få tilsendt en fjernkontroll fra utlandet?

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Litt usikker på om dette kan hjelpe deg, men jeg gjør et forsøk.

Hvis du tar en titt på www.komplett.no (http://www.komplett.no/k/ki.asp?sku=301051&cks=PRL) sine sider vil du finne en fjernkontroll for sony bilstereo, det står ikke noe om hvilke spillere den går til, så jeg regner med det er en all round sak. Den vil sikkert fungere på de vanlige funksjonene.

Men den vil muligens ikke fungere hvis du må legge inn koden for å åpne den etter et strømbrudd. Jeg har selv maken spiller og uorginal kontroll, den fungerer helt ok, men jeg må få hjelp av en kompis hvis jeg må inn med koden.

Hvis du ikke får åpnet frontpanelet, så finner du en liten knapp øverst til høyre på fronten du kan trykke på. Etter du har fått åpnet panelet, så kan du starte spilleren med å sette inn en cd eller ved å trykke på Source. (fungerer ikke om du må inn med kode)

Håper dette hjelper deg å andre med fjernkontroll trøbbel.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...