Jallamannen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Vurderer å selge følgende.. hva er det verdt? - AMD XP2000 - MSI KT4 Ultra hovedkort med Bluetooth og innebygd lydkort(følger også med egen lyd bracket og egen usb bracket!!) - 512 MB Ram - Geforce2 skjermkort 32mb - Chieftech Dragon black kabinett - LG 40x cd-brenner - 2 stk WD 80GB harddisker anyone? jallamannen edit. glemte harddiskene!! Endret 17. august 2004 av Jallamannen Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) ca. 3k tenker jeg , ikke selg den du bare taper på det Opgrader den kansje ikke så masse engang Endret 17. august 2004 av Chris_p4_2.8@800 Lenke til kommentar
e321 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 ikke selg den nei... Hvor rask prosessor kan du ha på hk ditt? xp3000 eller? Kjøp ny prosessor å skjermkort. Hvis du ikke spiller så mye spill(heh det gjør du kanskje ikke med den hardwaren der ) så trenger du ikke super-duper grafikk kort heller... Men legg litt penger i prosessoren evt. nytt hk. Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Har virkelig prosessor så mye å bety? jeg kan iallefall ha opptil xp2800.. vurderer evt å supplere med Sapphire Radeon 9800 pro.... har heldigvis agp 8 på hovedkortet selv om det er 2 år gammelt... noen råd og tips? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jallamannen skrev: Har virkelig prosessor så mye å bety? Er en grunn til at det kalles hjernen i maskinen. Lenke til kommentar
Jallamannen Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 hehe... Det jeg mener er jo at jeg ikke akkurat tror CPU er flaskehalsen her.. flaskehalsen er heller 2100 ddr ram... men du merker nok forskjell.. burde nok da oppgradere ram også for at ting skal flyte bedre.. det er nok ikke ultra viktig å oppgradere cpu så lenge ram sinker såpass.. men skjermkort kunne betydd ganske mye selv om det ikke blir utnyttet fullt. Bare et spørsmål til, hvor stor ytelsesfordel oppnår du ved hovedkort som bruker dual channel på ram? Lenke til kommentar
z00l Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skal du selge for å selge, eller selge for å kjøpe nytt ? Jeg personlig ville ikke begynnt å oppgradere maskinen. Da blir det fort bortkastet penger i forhold til pris/ytelse. Hvis du kan få 3k for utstyret, er du på god vei mot å evnt. kjøpe ny. -z00l- Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå