rogbiff Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 #footer { background-image: url(images/footer.gif); width: 508px; height: 53px; padding: 10px 0 0 167px; text-align: left; clear: both; } Tusen takk PC, det funka fett Tenk at det var bare en så liten feil. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Da har jeg endra litt på rammen i bunden, laga litt innhold i de andre boksene, laga en poll med 4 alternativer i stedet for 6 og til slutt laga vanlig tekst på boxheaderne i stedet for "bilde-tekst". Åssen ser det ut? LINK (utkast 1) Endret 18. august 2004 av rogbiff Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Synes at "Utkast 1" så utrolig fresh og glad ut, selv med masse farger var det ingen som stanget i hverandre. Det eneste som så litt uprofft ut var fargen på linkene til venstre, en farge som passer bedre inn i omgivelsene ville nok passet bedre (kommer ikke på noen fargeforslag, men vet at det kan bli bedre). Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Synes at "Utkast 1" så utrolig fresh og glad ut, selv med masse farger var det ingen som stanget i hverandre. Det eneste som så litt uprofft ut var fargen på linkene til venstre, en farge som passer bedre inn i omgivelsene ville nok passet bedre (kommer ikke på noen fargeforslag, men vet at det kan bli bedre). Takk, skal se på det med linkene Har nå skrevet en liten artikkel på siden, så dere kan se den med litt innhold. - Åssen er det å lese(typografidesign)? - Noe jeg bør gjøre med artikkelen? - Ytterlig kritikk om designet? Lenke til kommentar
Simon Zimmermann Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Orket ikke lese artikkelen og det er det en veldig enkel grunn til; mørkegrå skrift på lysegrå bakgrunn. pluss at artikkelen var dårlig formatert. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jeg synes du bør øke line-height. line-height: 1.7; f.eks. Lenke til kommentar
rogbiff Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Takk for tipsene. Har fiksa lineheight. Men det med tekst-formatering er jeg ikke god på, finnes det noen artikkel/tutorial om dette? Burde jeg ha svart tekst, for å øke lesbarheten? Lenke til kommentar
Cucum(r) Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Men det med tekst-formatering er jeg ikke god på, finnes det noen artikkel/tutorialom dette? Fant ikke så mye i bookmarks, men; http://webmonkey.wired.com/webmonkey/desig.../tutorial3.html http://www.wpdfd.com/wpdtypo.htm http://typophile.com/ Lenke til kommentar
gudesen Skrevet 22. august 2004 Del Skrevet 22. august 2004 (endret) Gratulerer Dagbladet med ny layout! dagbladet på nett (rettet opp feil i URLen) Endret 11. september 2004 av gudesen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå