Gå til innhold

Hjelp med Samsung E700

Anbefalte innlegg

Hei! Æ lure på korsn man kan få bort ordbok funskjonen når man skal skrive sms uten å måtte trykke den bort førr kver nye sms? E av den typen som ikke like ordbok, og d bynne å bli litt irriteranes at æ må manuelt trøkke den bort førr kver nye sms! :wallbash:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Det går ikke på noen annen måte..

Har selv problemer med kameratet.. Får feil under visning.

Og nå har jeg bare flimmer på skjrmen også.. Flere av kameratene mine som har samme problem med kameraet.. ÆSJ!! Har lyst på ny mobil jeg. :yes:

Lenke til kommentar

Og nå har jeg bare flimmer på skjrmen også.. Flere av kameratene mine som har samme problem med kameraet.. ÆSJ!! Har lyst på ny mobil jeg. :yes:

Det problemet hadde jeg og... De bytta innerskjermen og "ustabil flex" eller noe. Det tok noen uker pga. at jeg leverte den in i fellesferien men det lar seg ordne ihvertfall.

Lenke til kommentar

Det problemet hadde jeg og... De bytta innerskjermen og "ustabil flex" eller noe. Det tok noen uker pga. at jeg leverte den in i fellesferien men det lar seg ordne ihvertfall.

Ok.

Ble alt på telefonen slettet når du leverte den til rep??

Lenke til kommentar
e700 er en fin telefon, det! Men mista den netopp.. :(

Klarer meg ikke uten ordbok jeg, så dere skjønner jeg meg ikke på...

Heh, min blei stjelt på Lørdag 14., :no: men har bestilt ny, så den kjem vel i posten i morra eller i overimorra regne æ me. :thumbup:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...