xTUBA Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Har nettopp satt på vannkjøling på CPU. Der har jeg en innovatek faltflow. Ellers har jeg ei Eheim 1048 vannpumpe. Jeg har et varmeregister i fra bil som radiator, der jeg har festet to 120 mm vifter som suger inn i marskina. I og med at radiatoren suger inn i fra sida, kjører jeg med åpent kabinett (skal lage hull i sidedøra etterhvert). Jeg har 60 grader på load! I og med at jeg har så stor radiator, skulle ikke temprauren vært MYE lavere, kansje rundt 30-40 grader. Jeg har ikke overklokket noe. Hva er feil?? Endret 17. august 2004 av xTUBA Lenke til kommentar
To be honest Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Tja, det kan være så mangt... Hva er rekkefølgen på kjølinga di? Goop? Har du lagt riktig på? Har du luft i systemet ditt? luftbobler kjøler ikke vettu Blokka er festet ordentlig regner jeg med? Lenke til kommentar
xTUBA Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 -Pumpe->CPU-blokk->Tank -Hva er Goop? -Ikke luft i dette systemet her nei.... -...og blokka er festet bra Andre forslag? Lenke til kommentar
Gjest QbeC- Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) slettet Endret 17. august 2004 av S:T:A:N:D Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 kanskje radiatoren begynner å dra på åra? veldig varmt på rommet kan påvirke en del.. men ikke veldig mye da.. har du akkurat kjøpt det eller? Lenke til kommentar
AvIOn Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Tja, det kan være så mangt...Hva er rekkefølgen på kjølinga di? Goop? Har du lagt riktig på? Har du luft i systemet ditt? luftbobler kjøler ikke vettu Blokka er festet ordentlig regner jeg med? Hvor har du gjemt radiatoren her da? Du burde ha radiatoren rett før cpu for aller best resultat... Er det skikkelig flow i systemet? Har du på kjølepasta? Eller har du rett og slett bare overklokka MASSE og har masse vcore? Men virka som litt høy temp ja... Edit: Quota feil jeg... sorry:D men rekkefølgen din i allefall... Endret 17. august 2004 av AvIOn Lenke til kommentar
KimNK Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 ...Eller målinga kan vere feil. Lenke til kommentar
Prnkstr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 ...Eller målinga kan vere feil. Hvis alt er satt opp forsvalig virker nesten dette som en mer naturlig løsning ja.. Lenke til kommentar
Cloud Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ...Eller målinga kan vere feil. Hvis alt er satt opp forsvalig virker nesten dette som en mer naturlig løsning ja.. Hva er vanntemp da? Og romtemp? Hvis disse ligger skyhøyt kan det hende at det stemmer, men for å få 60 grader på cpu skal du ha temmelig høy rom temp så jeg tviler egentlig.. Lenke til kommentar
Zipp0 Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 eneste som kan være galt er at du ikke har kjølepasta på, hadde 60-70c selv uten det (vannkjøling) gikk ned til 35 med.. nå ligger jeg på 50, men overklokk på 400mhz, og vcore på 1,9v. AMD athlon xp2400+ Lenke til kommentar
Heatsink Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 goop er kjølepasta goop er termisk pasta den kjøler ikke den har termiske egenskaper, derav navnet: termisk pasta Lenke til kommentar
xTUBA Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 (endret) Jeg har termisk pasta... Endret 19. august 2004 av xTUBA Lenke til kommentar
am3k Skrevet 9. oktober 2004 Del Skrevet 9. oktober 2004 Denne hører vel til under vannkjøling...? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå