rioi Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 jeg har noen få spørsmål angående linuxen min. 1: hvordan installerer jeg programmer jeg laster ned? jeg har nemlig lastet ned cedega (Winex) men skjønner liksom ikke hvordan jeg skal installere, åpne å bruke programmet. 2: er det mulig å prate med msn folk over linux? hadde vært veldig fint 3: finns det drivere til mitt radeon 9600xt? Kjører med standard radeon driver Lenke til kommentar
Ausat Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 1. Spørs helt hva slags distro du bruker. 2. Ja, Gaim, Kopete eller min favoritt Amsn fungerer godt som MSN-klienter. 3. Jada, de finnes på ATI sine sider. Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) 1. kommer an på distribusjonen din, og pakkesystemet den bruker. 2. det er bare å kjøre opp en MSN klient, er tusenvis av de der ute :-) Kan fort nevne: sim, kopete, gaim, amsn 3. Tror ATI sine linux drivere skal støtte det. Prøv å hent ned og installer de. EDIT: Doh.. skriver for sent.. Endret 17. august 2004 av Terrasque Lenke til kommentar
rioi Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 jeg bruker mandrake 10.0 Lenke til kommentar
8483838383 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Antar at du ikke har medlemskap hos transgaming. Piratkopiering er ikke lov å diskutere på forumet. Lenke til kommentar
Harkonnen Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Er ikke cvs utgaven tilgjengelig for alle da? Lenke til kommentar
zyp Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Antar at du ikke har medlemskap hos transgaming. Piratkopiering er ikke lov å diskutere på forumet. Diskuterer jo bruk, ikke anskaffelse. Tror du alle som diskuterer windows på windows forumet har skaffet seg det lovlig? Lenke til kommentar
Terrasque Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 For den saks skyld, tror du alle som diskuterer linux på linu... vent litt.. Lenke til kommentar
rioi Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 jeg har aldeles ikke gjort noe ulovlig på linuxen min Lenke til kommentar
Melfacion Skrevet 20. august 2004 Del Skrevet 20. august 2004 for mange fine HOW-TO's på linux spilling (både emulering via wine/cedega og native spill) ta en titt her: http://www.linux-gamers.net Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå