Sprayer Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg kom over dette her på informasjon ang. min konto fra Hotmail. Free With a free HotmailSympatico Mail account: You have up to 250 megabytes (MB) of storage space. Men hos meg er det fortsatt ganske så fullt: 78% på mine lusne 2MB. Er det noen som har fått 250MB nå eller? Lenke til kommentar
aadnk Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Muligens må du bruke opp 2MB kvoten før det oppdateres; det var iallfall løsningen til samme problem hos Yahoo. Lenke til kommentar
Coffie=JavaCode Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Muligens må du bruke opp 2MB kvoten før det oppdateres; det var iallfall løsningen til samme problem hos Yahoo. Det funker dårlig Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 sikker på at 250 mb er i gang enda da? tror jeg husker at det skulle starte til høsten engang..så snart kommer det hvertfall. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Først skulle hele USA få det, senere kommer resten av verden. ...USA er vel nettopp kommet i gang, så jeg tror det kommer til å ta sin tid. Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Tenkte at usa skulle få det først. Så da er det vel bare å vente. Lenke til kommentar
tacomodo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hva er HotmailSympatico for noe? Betalingspakke eller ? Lenke til kommentar
Sprayer Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Hva er HotmailSympatico for noe? Betalingspakke eller ? Var det som stod som beskrivelse av min account. Aner ikke hva det eksakt betyr. Koster ikke noe. Endret 18. august 2004 av Sprayer Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå