Pug Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har kanskje tenkt å kjøpe meg en 19" CRT skjerm til spilling/surfing/litt photoshop, også kom jeg innom denne siden. Er Sony 300SF Trinitron en bra skjerm? Det står at det er en "nesten flat CRT"... Hva vil det si? Er det stor forskjell på flat og nesten flat? Hva er fordelen med en flat/nesten flat crt skjerm i forhold til en vanlig? Har fra før en Hansol 720E 17" CRT, som ikke er noe særlig... Vil jeg merke forskjell fra en billig Hansol 17", til en Sony 300SF Trinitron? Til slutt, er jmdata.as en seriøs butikk? Det virket i hvert fall ekstermt billig... Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Helt grei butikk, bare ring og spør mer om skjermen, Sony har hatt gode skjermer Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 høres litt merkelig ut..."nesten" flat, når det er en Trinitron skjerm...Aperture grille (trinitron) teknologien var/er vel den eneste CRT teknologien som lager helt flate skjermer.... så hvorfor de lister den som "nesten flat" veit ikke jeg... Lenke til kommentar
Lacim Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Med nesten flat mener vel de at den er flat i EN retning, dette pleier å være loddrett. Har hatt en liknende skjerm selv. At den er flat i en retning vil si at den ikke krummer seg noe i de retningene, men den krummes horisontalt. Dette er bare tipping, men ser ingen grunn til at det skulle være noe annet enn det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå