vifteovn Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Jeg har Sony-headsett som jeg vet er bra og et Hercules MUSE XL der bassen ikke er helt "fet". Så da lurte jeg på om det finnes et program eller en instilling i Windows som det går an å forandre dette på ? Har sett på lydegenskaper og finner ikke noe digg der :/ Lenke til kommentar
JohndoeMAKT Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 har du en gammel sounblaser cd/disketter så er det et prog som heter ***** ahhh...husker ikke det er en sånn eqlizer eller hva det heter med stillere for bass og diskant....last dette ned. Lenke til kommentar
sjanten Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 winamp har egen equalizer... -i likhet med klonene. (X11AMP/XMMS) Lenke til kommentar
Hondaen Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Inne på lydegenskaper, velg options advanced controls ( merk av ) Da kan du ofte stille inn på bass og treble..du har vel prøvd dette..? Lenke til kommentar
vifteovn Skrevet 1. mai 2002 Forfatter Del Skrevet 1. mai 2002 ja prøvd det vil ha bass i spill og !! :razz: fant ikke det programmet har du link eller bedre navn ? Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 koble en forsterker til PC'en og deretter koble headset på den og skru bassen på forsterkeren på fullt. Det burde hjelpe _________________ fUsiOn Abit KT7 Duron 800@[email protected] 40g@idle 46g@MAX Duron 950@[email protected] Alpha PAL8045 384MB RAM PC133@134Mhz [ Denne Melding var redigert av: fUsiOn på 2002-05-01 19:28 ] Lenke til kommentar
fUsiOn Skrevet 1. mai 2002 Del Skrevet 1. mai 2002 Quote: On 2002-05-01 19:06, The_Creator skrev:vil ha bass i spill og !! :razz: HUH? når du stiller på den bassen i windows så skal du jo få bass på spill og?? gjør ihvertfall jeg.. Et annet program blir det samme bare at det ser anderledes ut. ------ Ops glemte å lese litt.. hehe BYTT LYDKORT! Lyden blir bare forvrengt hvis du endrer bassen med program eller i windows. [ Denne Melding var redigert av: fUsiOn på 2002-05-01 19:27 ] Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå