Gå til innhold

Korthandel er ikke enkelt hos IT-Butikken..

Anbefalte innlegg

Forsøkte nettopp å handle med Visa hos IT-Butikken, -for enkelhets skyld...

Første bud her: glem "for enkelhets skyld". Det funker ikke sånn lengre. Følgende melding kom fra dem etter noen dager:

Because of a lot of fraud with international credit card, must we ask you to send the following by fax before we can process the order

1) A copy of the credit card used (Back side + Front side)

2) A copy of your driver licence or Passport, with signature and photo

3) A copy of this E-mail

To our fax: (+45) 86614010

Thanks for your understanding and help avoiding card fraud

Best Regard

ITwebbuy

Med venlig hilsen

Mikkel Kragelund Nielsen

IT-BUTIKKEN A/S

Gl. Aarhusvej 19

DK-8800 Viborg

Denmark

( Phone : (+45) 87 274444

( Fax : (+45) 86 614010

* E-mail :mailto: [email protected]

: Web : http://www.Itbutikken.dk

-Enkelt og greit????? -I think NOT!!

DJ

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Oppdatering...

Nå er transaksjonen belastet min konto, men IT-Butikken nekter fremdeles å sende noe som helst.

Nettsidene markedsfører muligheten til å betale med kort, og det fremstår som enkelt og greit. Her nevnes ikke med ett ord at man må besitte kopimaskin og fax for å gjøre dette. Slikt mener jeg bestemt havner i området "falsk markedsføring". Man tibys nemlig en tjeneste de faktisk ikke er forberedt til å yte, -uten omfattende ekstraarbeid som selvfølgelig tilfaller kunden.

Dette ble naturligvis fremhevet i en mail til dem, uten at det gjorde videre nytte. De foreslo å sende det i postoppkrav, men at de ekstrautgiftene dette medførte ville jeg måtte dekke. HØR HER!!! Jeg ba om en tjeneste som kostet mindre enn det de tvinger på meg, og de nekter å ta konsekvensen av sine svake systemer. Hvem skal da ha "fair compensation" ?? IT-Butikken eller kunden??

Ifølge butikken skal selvfølgelig ikke kunden få dette.

Jeg vet at marginene på datautstyr er svært lave, og krever volum. Men skal man gå over lik, og svindle/fordekke for å oppnå fortjeneste?

Denne webshoppen har vært hyggelig og grei tidligere, men denne behandlingen finner jeg urimelig. Valget er enkelt: Det var greit å ha forsøkt, men nå er det tilbake til gode gamle Komplett.

DJ

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...