FunkyD00dle Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Et par spørsmål fra en som vurderer K700. Hvor mange meldinger er det plass til totalt på telefonen? Eller har endelig SE vært smarte nok til å la brukeren prioritere lagringsplassen selv? Har T610 i dag, og det irriterer meg grønn at innboks og sendte elementer fylles opp i løpet av en dag, mens det er masse ledig plass til ringetoner og bilder som jeg aldri bruker. Er den kjappere til å skrive sms enn T610? Det "lagger" veldig når jeg skriver meldinger med den. Er det mulig å gjøre oppgraderinger selv, eller må jeg til serviceverksted? Har egentlig aldri skjønt hvorfor det ikke skulle være mulig å gjøre sånt selv i 2004, man oppgraderer jo bios og firmware til alle mulig andre duppeditter hjemme. Lenke til kommentar
halvardm Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 K700i er en kjappere telefon enn både T610 og T630. Du har ganske god plass til meldinger synest jo jeg. Kun en gang har jeg fylt opp min. Da slettet jeg bare de sendte meldingene. Jeg er storfornøyd med min K700 og kan trygt anbefale den til deg! Lenke til kommentar
Christian86 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Et par spørsmål fra en som vurderer K700. Hvor mange meldinger er det plass til totalt på telefonen? Eller har endelig SE vært smarte nok til å la brukeren prioritere lagringsplassen selv? Har T610 i dag, og det irriterer meg grønn at innboks og sendte elementer fylles opp i løpet av en dag, mens det er masse ledig plass til ringetoner og bilder som jeg aldri bruker. Er den kjappere til å skrive sms enn T610? Det "lagger" veldig når jeg skriver meldinger med den. Er det mulig å gjøre oppgraderinger selv, eller må jeg til serviceverksted? Har egentlig aldri skjønt hvorfor det ikke skulle være mulig å gjøre sånt selv i 2004, man oppgraderer jo bios og firmware til alle mulig andre duppeditter hjemme. kun plass til 100 sms hos meg, og det er veldig lite syns jeg. Lenke til kommentar
krizkriz Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 kun plass til 100 sms hos meg, og det er veldig lite syns jeg. Samme her Men det er mere enn nok for meg da, sletter dem etterhvert uansett så... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå