Terje911 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg har nettopp kjøpt meg ny maskin og skal overføre en del filer fra den gamle, men får ikke nettverket til å funke. Har trådløst, men det går tregt. Så jeg har prøvd med kabel men det funker ikke. Kommer fram at mengler en kabel eller noe. Har XP home på begge. Kan noen hjelpe meg? Eneste som funker er det trådløse. Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hvordan har du koblet dem sammen? Hvis kobler maskin mot maskin må du bruke en krysset kabel. Lenke til kommentar
A.Dent Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Tipper darkness har rett, hvis ikke det går kan du deaktivere brannmur hvis du har det ativert på noen av maskinene Lenke til kommentar
Denethor Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det går også om du har MSI's gigabit nettverks-kort på hovedkortet, da tren du ingen kryssning, men det tviler eg du har om det er ein "gammal maskin" Ein annan ide du kan bruke: Ta utav harddisken fra den gamle pc'en og inn i den nye.. Da får du litt hastighet, men ikkje så mykje som ønskelegt Lenke til kommentar
Terje911 Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Har fikset det nå Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå