scoot Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 M65 er en knall god mobil ( Cx65 er jo selvfølgelig knall den og, siden de er praktisk talt identiske ) Andbefalt på det varmeste! Lenke til kommentar
Stor Oddnoga Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Litt off-topic:Skomaker: For det første er ikke St55/St60 utviklet av siemens, og for det andre er de to nok de værste "siemensene" som har kommet ut på lenge. Nesten utrolig dårlige telefoner. Skjønner egentlig ikke hvorfor alle forsvarer Siemens med å si at det ikke var de som produserte ST55/ST60. Det står da "Siemens" på telefonen så vidt jeg kan se, som betyr at det er en Siemens telefon uansett hvilket selskap som har produsert de. Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Oops, fant ut at jeg har noen måneder igjen med bindingstid (til jul!)! Så hvis jeg skal kjøpe nå må jeg kjøpe uten abonnement Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 (endret) Hva med Sony Ericsson K500i? Info: Sony Ericsson ser utrolig rå ut! men de har ikke på elkjøp... prøvde å ringe til siba også men der kommer jeg til svensk kundeservice som jeg ikke skjønner noe av... Endret 18. august 2004 av ehs5 Lenke til kommentar
remerserr Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Elkjøp er litt trege når det gjelder "lansering" av nye telefoner. De henger litt etter der. Men uansett tror jeg ikke at den har kommet ut i Norge enda (eller tar jeg feil?). K500 er i en "betrakning" en noe strippet k700i, men så er det jo også "lillebroren". Lenke til kommentar
mphones Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Elkjøp er litt trege når det gjelder "lansering" av nye telefoner. De henger litt etter der. Men uansett tror jeg ikke at den har kommet ut i Norge enda (eller tar jeg feil?).K500 er i en "betrakning" en noe strippet k700i, men så er det jo også "lillebroren". hvorfor ikke se litt på nokia 3220 som nettopp har kommet ut..... den virker ganske spennede....... mye morro på den tror jeg... ta en titt på www.mpx.no Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Skaffa meg T630 ! Kongemobil! Lenke til kommentar
ehs5 Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Gratulerer! t00zen takk! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå