B4stian Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) ønsker kritikk, vet at den ikke er perfekt, men står fast på hva jeg burde gjøre med den.. Endret 17. august 2004 av datating Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Den synes jeg var veldig tacky. Så litt uferdig ut her og der, og hva har du gjort med skriften? Lenke til kommentar
huf Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Skift for all del fonten på skriften..såg blura ut. Og en ting til: rosa på blå var ikke så meget pent imo. Skift på dette så skal du se det blir bedre. Ellers så var ikke kantene på mobilene videre pen. Legg litt mer arbeid i de. Kanskje litt hard kritikk, men det var ivertfall min oppriktige mening. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) 1: Det der er ikke en logo, men en header. 2: Enig med wh1te, den så temmelig shabby ut. Ingen AA på skriften, og crappy kvalitet på telefonene. Surf rundt og samle inspirasjon, og prøv på nytt! Endret 17. august 2004 av lokaltog Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du kan jo bruke bilde av en nyere mobiltelefon da. Ellers burde du kansje ha en slags border på hele headern. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 noe bedre, eller bare ennå mer j*vlig? Lenke til kommentar
N* Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) jo den ble bedre, men den skyggen din ser ikke helt "riktig" ut. prøv heller å kopier fonten og strekk den ut hvis du skal ha skygge der. og skriften er fortsatt hakkete i kantene Endret 17. august 2004 av N* Lenke til kommentar
mikk- Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Well, jeg synes den var veldig kjedelig. Skriften trenger antialiaséring langs kantene. I det hele tatt synes jeg det er dumt å be om kritikk på en enkelt header. Lag resten av siden først. Selv den beste header kan være dårlig hvis den ikke står i stil til resten av siden. Lenke til kommentar
Dunestar Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 For å svare kjapt og enkelt på topic; igrunnen ikke. Det er synlig at du er ikke har vært veldig stø på hånda når du har gått løs med eraser tool. Den helt greie fonta trenger AA og mindre inner shadow. Ingen pen fargekombo. Hadde vi kanskje få sett sida den skal plasseres på, hadde det vært kjepebra. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Well, jeg synes den var veldig kjedelig. Skriften trenger antialiaséring langs kantene. I det hele tatt synes jeg det er dumt å be om kritikk på en enkelt header. Lag resten av siden først. Selv den beste header kan være dårlig hvis den ikke står i stil til resten av siden. Å utvikle ei side "bit for bit", med først en header, så litt html, så kanskje litt grafikk "nedi der" blir litt feil IMO. Tenk på _heilheten_ når du lager ei side, tenk åssn du vil ha sida i seg sjøl, ikkje nødvendigvis på å ha en rå header! Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 noen som vet om en kul skrifttype da? Lenke til kommentar
Ṱormod Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Dafont.com Her er det masse gode fonter, se om du finner noe til ditt behov. En header kan ikke lages med litt tekst og to bilder Start på nytt og hent litt inspirasjon fra andre mobilsider, men ikke etterligning! Endret 17. august 2004 av Tready Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 (endret) greier særiøst ikke lage headere som ser bra ut jeg altså, noen som har lyst til å prøve?? Endret 17. august 2004 av datating Lenke til kommentar
Gronz Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 greier særiøst ikke lage headere som ser bra ut jeg altså, noen som har lyst til å prøve?? Den så bedre ut Kanskje litt gamle mobilmodeller? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 hehe, ja.. men måtte bare putte inn noen.. noen som vet om noen som kunne passa inn der bedre enn de da?? Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du må ikke ha med mobiltelefoner i header vet du. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Du må ikke ha med mobiltelefoner i header vet du. vil du gi meg et lurt forslag da? Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Du må ikke ha med mobiltelefoner i header vet du. vil du gi meg et lurt forslag da? Enkel tekst med et par små dingser på/rundt elns er ofte en slager. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 dingser som hva da? kuler, fotballer, mønster?? Lenke til kommentar
Smidt Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 dingser som hva da? kuler, fotballer, mønster?? tenk kreativt! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå