Saftis Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Heisann, jeg har i den senere tid sett meg lei på flamere på umodererte nettjenester. Når de har blitt argumentert i senk, tyr enkelte hen til drittkasting à la "Grisetryne du fortjener å druknes i bæsj" etc. Finnes det noen brukbar måte å si ifra til disse sjelene at dette ikke er akseptabel oppførsel ? Er det noen vits i å rapportere slikt til ISP, eller driter de bare i det ? Noen som har erfaringer ? Edit: sorry hvis OT, vanskelig å finne passende kategori. Endret 17. august 2004 av Saft-is Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Er ikke noe poeng å rapportere med mindre de går LAAANGT over grensa. Og det er heller ikke noe poeng å være på umodererte nettsteder, slike blir ALLTID strømmet ned av slik drit. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Ja, jeg gir faen og tar en pils i sola i stedet Lenke til kommentar
Lungemannen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Høres bra ut Endret 17. august 2004 av Lungemannen Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Det er helt utrolig hvor bortkastet det er å bruke noe som helst av tid på umodererte debattsteder/forum. Lenke til kommentar
fjotten Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Slik utskjelling krydrer tilværelsen. Lenke til kommentar
bkak Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Forumer trenger moderatører for å fungere når de er større enn "fire venner på et felles board". Internett - og den virkelige verden - flyter over av idioter. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Forumer trenger moderatører for å fungere når de er større enn "fire venner på et felles board". Internett - og den virkelige verden - flyter over av idioter. Bortsett fra at det på Internett er en mye, mye høyere konsentrasjon idioter, aka. asshats. Lenke til kommentar
Zethyr Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 ^^spørs hvor i verden/internett du befinner deg... Lenke til kommentar
bkak Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Forumer trenger moderatører for å fungere når de er større enn "fire venner på et felles board". Internett - og den virkelige verden - flyter over av idioter. Bortsett fra at det på Internett er en mye, mye høyere konsentrasjon idioter, aka. asshats. Jeg modererer et større forum, og ja, siden aldersgruppen som bruker internett stortsett er gutter fulle av hormoner og angst, så blir det en del idioter ute og går. ^^ Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Jepp. Men nå trekker ikke akkurat freakforum til seg de aller mest seriøse menneskene på nettet heller, da. Lenke til kommentar
Saftis Skrevet 19. august 2004 Forfatter Del Skrevet 19. august 2004 Ok, i dette tilfellet var det en annonsegruppe på news. Den er vel moderert, men det er vel bare mot spam/virus. Lenke til kommentar
MountainRivera Skrevet 19. august 2004 Del Skrevet 19. august 2004 Ja, jeg gir faen og tar en pils i sola i stedet Støtter den! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå