holvik Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Min mor sliter meg å få åpnet Word-dokument, samme med pdf-filer som kommer som vedlegg. Bildefiler går greit. Når jeg går inn på egenskaper står det følgende-"OE fjernet tilgangen til følgende usikre vedlegg i E-posten din :NAVN VEDLEGG" Hun bruker Norton Antivirus. Lenke til kommentar
Bruun Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Options -> Security. Huk bort "Do not allow attachments to be saved or opened that could potentially be a virus" Lenke til kommentar
holvik Skrevet 17. august 2004 Forfatter Del Skrevet 17. august 2004 Jeg finner ikke det du beskriver. Jeg må ha det inn med teskje. Hvor er du når du velger Options, i E-post leseren? Har norsk versjon av xp, hva kalles Options i den norske versjonen. Lenke til kommentar
King-Nothing Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Han mener nok i Outlook Express. Options på norsk = Alternativer Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t8fn5F Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hvilken e-post leser bruker du. I Outlook Express ligger det under. Verktøy -> Alternativer -> Sikkerhet Fjern Valget "Ikke tillat å lagre eller åpne vedlegg.............. Lenke til kommentar
endrebjo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Slik: ...og slik: ...ved å følge grafikken finne du nok frem Lenke til kommentar
holvik Skrevet 18. august 2004 Forfatter Del Skrevet 18. august 2004 Mer detaljert kan en ikke få det. Tusen takk ! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå