DipmiX Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har prøvd å søke etter ny skjermkortdriver til min tundra 1557 med ati radeon 9700, 128mb skjermkort, vil gjerne ha nye drivere til skjermkorte mit, men kunne ikke finne det på ati.com noen som kan hjelpe meg? kjøpte pcen på psdata.no Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Omegadrivers er helt kurant å bruke, modifisert versjon av de originale driverne til ati som visstnok skal gi bedre ytelse. Skal du bruke de originale driverne må de moddes litt først, husker ikke hvor jeg fant det programmet som gjorde det .. Lenke til kommentar
hce Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) søk etter omegadriveren, du finner en del poster om den i dette forumet. Edit: rakk ikke den nei Endret 17. august 2004 av hce Lenke til kommentar
rallrall Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Fant dem Moddingutilitiet altså http://www.driverheaven.net/patje/ Endret 17. august 2004 av guruthos Lenke til kommentar
zypher_ut Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 www.omegadrivers.net er den andre muligheten. Jeg bruker ATi catalyst + modding. Funker fint så langt (har hatt den oppe å gå i 15 minutter..) Lenke til kommentar
Racerfreak Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Jeg bruker ATi catalyst + modding Jeg også. Man scorer en del mer på 3dMark03. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå