Gå til innhold

Doom3 Ultra High m/9600 256mb!

Anbefalte innlegg

Hei kameraten min har et system som ser slik ut:

Athlon XP 2500+

1024mb PC2700

Asus A7V8X KT400

Sapphire Radeon 9600 265mb

han kjører Doom3 med High details i 1024x768 supert, prøvde også med Ultra High details og det gikk overaskende BRA, det er bare enkelte ganger det lagger litt, men det er fullt mulig å spille det! (har nyeste catalyst driveren 4,8)

Trodde man måtte ha Nvidia Gforce6800 Ultra og 2048mb ram for å kjøre på ultra high!

er temmelig overasket, og tror dette graver ned påstanden om de sinnsyke specs'ene man må ha for å kjøre det på Ultra High!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har en kompis som kjører Doom3 i ultra high med 50-60 FPS som også har R9600. Han har dog 3GB ram og bruker 1GB RAM cache i Doom3, men det virker som cache har så og si alt å si i Doom3, så det er bare å sette opp denne og det går mye bedre =)

Det skulle jeg likt å sett. Selv om han har 3GB RAM er det ikke mulig å få 50-60 FPS med Ultra High i Doom3 med det skjermkortet. Isåfall er alle effekter slått av (iallefall shadows).

Lenke til kommentar
okei, har kjørt den to ganger og følgende resultater_

1 gang: 21,6

2 gang: 22,7

var litt mindre en jeg hadde tenkt, men vaar faktiskt ganske bra i Ultra High da!

Hvis du er den typen som er kresen på FPS, og HATER å spille spill som hakker, så skjønner jeg ikke at du klarer å spille med det der.

Lenke til kommentar

Javel...

Jeg spilte doom3 nettopp med 9800Pro OC'et til 470/410, XP2600+ @ 2,5GHz og 1GB CL2 RAM kjørende på 400MHz.

Spiller jeg på 1024*768 med "Ultra High" hakker det som fy når jeg snur meg fort rundt, men unngår man brå bevegelser går det stort sett greit.

Men jeg vil ikke karakterisere det som "spillbart", raske bevegelser er et must i fps spill...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...