lobster Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Har noen av dere andre sette denne fyren før? Han ploppet plutselig opp på logoen til Akam etter ca 2 minutter... Artig påfunn Endret 17. august 2004 av lobster Lenke til kommentar
Jove Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har noen av dere andre sette denne fyren før?Han ploppet plutselig opp på logoen til Akam etter ca 2 minutter... Artig påfunn Hehe artig! Ligner vel på Martin L. W.? --> -Sjefen her Lenke til kommentar
isen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Har sett det flere ganger, samme som avataren til MLW. Vi overvåkes hi hi Lenke til kommentar
isen Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 (endret) Dobbelpost igjen. Hva er det som feiler meg i dag Endret 17. august 2004 av isen Lenke til kommentar
NeoGeo Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Hehe, la merke til den jeg også. Hva f.. tenkte jeg, en liten nisse?! Så la jeg merke til at det var Martins avatar Mistenker Martin for å drive med skjult markedsføring, slik som var så populært på 70 tallet. Når det dukker opp ett lite bilde ett kort øyeblikk slik at det bare er underbevistheten som legger merke til det. Var plutselig mange som fikk lyst på popkorn under en viss film de prøvde dette Lenke til kommentar
monstar Skrevet 18. august 2004 Del Skrevet 18. august 2004 Har sett den figuren i et spilt, husker ikke hva det heter, men figuren het i hvertfall Hodja. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå