BJA Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Hei, Har nettopp fått den nye iPod 40GB og er stor fornøyd, men jeg har et problem. Har ca. 8000 musikk filer i iTunes som jeg skulle legge over. Forsøkte først Firewire: Alt så ut til å gå greit, helt til det var en fil som av en eller annen grunn ikke ble "godkjent" av iPod'en. Da stanset overføringen. Hvis jeg startet på nytt skjedde det samme igjen. Så forsøkte jeg USB: Når den kom til filen som ikke ble godkjent fikk jeg samme meldingen, men når jeg trykket ok (i forhold til meldingen om at den ikke var "godkjent") så fortsatte overføringen og til slutt var alle sangene overført. Det tok selvfølgelig ufattelig lang tid i forhold til Firewire i og med at jeg ikke har høyhastighet USB. Totalt var det 10 sanger som ikke ble "godkjent" av iPod'en. Har sjekket og det var nok pga feil i filene. Det var ikke pga copyright - for var sanger fra mine egne CD-plater. Spørsmålet er hvorfor ville ikke Firewire overføringen fortsette å gå etter at dialogboksen med meldingen kom opp? Noen som har hatt samme problem eller vet en løsning. Kan selvfølgelig fjerne de 10 filene som skapte feilmelding, men det løser egentlig ikke problemet. Anyone? Lenke til kommentar
MCDr Skrevet 17. august 2004 Del Skrevet 17. august 2004 Feilen ligger mest sannsynlig i Windows, ikke firewire. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå